کد خبر : 2063902 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:31 | 30.6K بازدید | 22 دیدگاه

مشکل همیشگی بارسا: دستمزد ستاره یونایتد بالاست

دستمزد بالای جیدون سانچو ممکن است مشکلاتی را برای انتقال او به بارسلونا ایجاد کند.

مشکل همیشگی بارسا: دستمزد ستاره یونایتد بالاست

به گزارش "ورزش سه"، سانچو فصل گذشته روزهای سختی را در منچستریونایتد سپری کرد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه تصمیم گرفت که بار دیگر به دورتموند برگردد و توانست یکی از بهترین بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم در رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا باشد.

او پس از پایان مهلت قرارداد قرضی‌اش با دورتموند بار دیگر به یونایتد برگشت و اریک تن‌هاخ در صحبت‌های پیش از آغاز فصل بارها از عملکرد او در تمرینات ابراز رضایت کرده بود، اما حتی این درخشش هم باعث نشده است که جایگاه او در جمع بازیکنان این تیم تثبیت شود و مدیران یونایتد به دنبال فروش او هستند.

رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر از علاقه باشگاه بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده بودند. بارسا امیدوار بود که بتواند نیکو ویلیامز را در پنجره تابستانی به خدمت بگیرد، اما در انجام این انتقال موفق نشد و دکو حالا شرایط این ستاره انگلیسی را زیر نظر دارد و امیدوار است که بتواند او را به بارسلونا ببرد.

اما روزنامه اسپورت خبر داده است که بارسلونا در تلاش است که بتواند سانچو را با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد، اما حتی در این صورت هم دستمزد بالای او ممکن است برای آنها دردسرساز باشد چون با توجه به شرایط مالی نه چندان خوبی که دارند، ممکن است قوانین فرپلی مالی لالیگا مشکلاتی را برایشان به همراه داشته باشد و این مانع بزرگی برای نهایی کردن این انتقال است.

دیدگاه‌ها