کد خبر : 2063901 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:11 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره آمریکا: در لس‌آنجلس شما را می‌بینم!

پاسور تیم ملی والیبال آمریکا از حضور خود برای چهار سال دیگر در تیم ملی ایالات متحده خبر داد.

ستاره آمریکا: در لس‌آنجلس شما را می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، دارندگان مدال برنز المپیک پاریس 2024، ایالات متحده آمریکا ممکن است در چند سال آینده دچار تغییرات نسلی شوند، زیرا بسیاری از بازیکنانی که تیم را روی سکو در المپیک بردند، در حال حاضر در حال ارزیابی آینده حرفه‌ای بین‌المللی خود هستند. اما کاپیتان میکا کریستنسن یکی از آن‌ها نیست. پاسور 31 ساله که در پاریس سومین بازی‌های المپیک خود را تجربه کرد و دومین مدال برنز خود را در این رقابت‌ها کسب کرد، فاش کرد که می‌خواهد در زمان میزبانی بازی‌های لس‌آنجلس در سال 2028 در تیم ملی مردان ایالات متحده حضور داشته باشد.

او در مصاحبه‌ای گفت: "اگر کادر فنی من را انتخاب کند، دوست دارم در المپیک لس‌آنجلس حضور داشته باشم. این مسابقات در حیاط خلوت خودمان است و هر ورزشکاری آرزو دارد که دوران المپیک خود را در کشور خود، در مقابل هواداران، خانواده و دوستان خود به پایان برساند، بنابراین من دوست دارم آنجا باشم.

ما در حال حاضر به عنوان کشور میزبان واجد شرایط هستیم، بنابراین برای کسب سهمیه نیازی به انجام کارهای زیادی نیست، اما برای کسب مدال، کار زیادی وجود خواهد داشت. راهی طولانی در پیش است، اما من صددرصد برای حضور در المپیک لس‌آنجلس برنامه‌ریزی می‌کنم.

با این حال، قبل از تمرکز کامل بر روی لس‌آنجلس 2028، کریستنسن و هم‌تیمی‌های آمریکایی‌اش تلاش خواهند کرد تا سال آینده، زمانی که فیلیپین میزبان مسابقات قهرمانی والیبال مردان FIVB در سال 2025 خواهد بود، اولین عنوان جهانی خود را پس از چهار دهه به کشورشان بدهند. آن‌ها آخرین بار در سال 1986 توانستند روی سکو بروند.

این پاسور باتجربه در واکنش به مسابقات قهرمانی جهان در فیلیپین گفت: "من امسال در لیگ ملت‌های والیبال برای اولین بار در مقابل هواداران فیلیپینی بازی کردم و آن‌ها دیوانه والیبال بودند، اما ژاپن همیشه یکی از مکان‌های موردعلاقه من بوده است، بنابراین می‌توانم بگویم ژاپن و فیلیپین بهترین طرفداران را دارند."

دیدگاه‌ها