کد خبر : 2063899 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 15.1K بازدید | 6 دیدگاه

اقدام جالب چند ستاره والیبال بعد از المپیک پاریس

ستاره‌های والیبال المپیک بعد از پایان این مسابقات اقدام جالبی انجام دادند.

اقدام جالب چند ستاره والیبال بعد از المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، بارتوش کورک یکی از مشهورترین والیبالیست‌های جهان است. او اخیراً یک مدال نقره از بازی‌های المپیک را به کلکسیون غنی مدال‌های خود اضافه کرده است. کاپیتان لهستان، جدا از مهارت‌های فوق‌العاده، قلب بزرگی هم دارد. او تصمیم گرفت کفش‌های امضاشده خود را به‌عنوان هدیه به موزه المپیک اهدا کند.

والیبالیست‌های لهستانی فصل ملی امسال را درخشان به پایان رساندند. آنها مدال نقره بازی‌های المپیک پاریس را به دست آوردند؛ موفقیتی که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدند، سرانجام به واقعیت تبدیل شد و باعث خوشحالی بازیکنان و هواداران آنها شد.

بارتوش کورک درست قبل از بازگشت به تمرینات باشگاهی زاکسا لهستان، زمانی برای بازدید از موزه المپیک در لوزان پیدا کرد. در آنجا به همراه نمایندگان دیگر تیم‌های ملی به موزه المپیک رفت و این بازیکن 36 ساله کفش‌های خود را، البته با امضا، به این مکان اهدا کرد.

2071118

البته او تنها اهداکننده به موزه نبود. ژنیا گربنیکوف، لیبروی فرانسه؛ میکا کریستنسون، پاسور آمریکا؛ پائولا اگونو، بازیکن تیم زنان ایتالیا؛ و گابی، کاپیتان تیم زنان برزیل، هرکدام چیزی از جمله تی‌شرت یا کفش به موزه المپیک اهدا کردند.

کورک با تیم لهستان در سال ۲۰۱۸ قهرمان جهان شد و همچنین در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۲۳ با این تیم قهرمان اروپا شد. علاوه بر این، او جام‌های زیادی را در مسابقات باشگاهی به دست آورد. کورک اولین بازی خود را در تیم ملی بزرگسالان لهستان در سال ۲۰۰۷ انجام داد. او در بازی فینال المپیک بیست و چهارمین بازی المپیکی خود را برای کشورش انجام داد. او همچنین در مسابقات المپیک لندن (۲۰۱۲)، ریودوژانیرو (۲۰۱۶) و توکیو (۲۰۲۱) بازی کرد.

دیدگاه‌ها