کد خبر : 2063898 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 19K بازدید | 53 دیدگاه

ادعای عجیب: آنچلوتی قبول کرد ستاره نخرد!

ادعاهای جالبی در این باره مطرح شده است که کارلو آنچلوتی خواسته مدیران رئال مادرید برای نخریدن بازیکنان بزرگ را پذیرفته است.

ادعای عجیب: آنچلوتی قبول کرد ستاره نخرد!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی مدت بار دیگر به نیمکت رئال مادرید برگشت و خیلی زود توانست مهارت خاص خودش را روی نیمکت این تیم به نمایش بگذارد و نشان دهد که توانایی بالایی برای کسب موفقیت و جام‌های قهرمانی در سانتیاگو برنابئو دارد.

با این حال، این مربی ایتالیایی در طول چند سال گذشته با دردسرهای جدی در بسیاری از خطوط در تیمش روبرو بوده و بارها مجبور شده است از بازیکنانش در پست‌های غیرتخصصی استفاده کند و همین موضوع باعث شده که شایعاتی درباره دلخوری او از مدیران این باشگاه به خاطر نخریدن بازیکن به گوش برسد.

اما حالا اتلتیک مدعی شده است که آنچلوتی نقش مهمی برای رئال مادرید در این بازه زمانی و دوران تغییر ساختار بازیکنانش ایفا کرده است. او به خوبی شرایطی که مدیران رئال برای استفاده از نسل جوان و کنار گذاشتن آرام آرام بازیکنان قدیمی در نظر گرفته‌اند را درک کرده است و مشکلی با همراهی آنها ندارد.

گفته می‌شود که آنچلوتی پذیرفته است که با کمبود خریدهای جدید و بازیکنان بزرگ کنار بیاید و این در حالی است که مدیران رئال هم با او در زمینه انجام این خریدها مشورت می‌کنند و نظراتش را در نظر می‌گیرند. هرچند باید به این نکته توجه داشت که استراتژی مدیران رئال این است که مربیان در نهایت جدا خواهند شد، اما این پروژه است که در آینده تاثیرگذار می‌شود و باید آن را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها