کد خبر : 2063896 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:49 | 6.9K بازدید | 8 دیدگاه

جلسه ویژه: کارشناسان بزرگ انگلیس توجیه شدند!

هاوارد وب جلسه توجیهی ویژه‌ای را برای کارشناسان فوتبال انگلیس برگزار کرده است تا از انتقادات بیش از حد از تصمیمات داوری جلوگیری کند.

جلسه ویژه: کارشناسان بزرگ انگلیس توجیه شدند!

به گزارش "ورزش سه"، استفاده از کمک داور ویدیویی و تکنولوژی‌های پیشرفته هم باعث نشده است که فوتبال دوستان به این باور برسند که هیچ اشتباهی از سوی داوران نمی‌تواند روی تعیین نتیجه بازی و تیم برنده یا بازنده تاثیرگذار باشد و انتقادها از این موضوع همچنان ادامه دارد.

انتقاد از تصمیمات داوری در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته به اوج رسید و بسیاری از کارشناسان ستاره‌های سابق فوتبال این کشور هم در این جریان دخیل بودند و به همین دلیل هم هاوارد وب به عنوان مدیر کمیته داوران فوتبال انگلیس تصمیم گرفت که اقدامی در این زمینه انجام دهد.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که وب جلسه‌ای را با حضور تونی اسکولز که مدیر اجرایی لیگ برتر است و همچنین تعدادی از کارشناسان از جمله گری نویل و آلن شیرر برگزار کرده تا آنها را در زمینه بسیاری از قوانین توجیه کند و شرایط را به دقت برای این افراد توضیح دهد.

گفته می‌شود که داوران انگلیسی از اشتباهات متعددی که روی تفسیر تصمیمات آنها در فصل گذشته انجام شده و باعث شده است که بی‌دلیل با موجی از انتقاد و توهین روبرو شوند ناراحت و عصبانی هستند و دلیل برگزاری این جلسه جلوگیری از تکرار این اتفاقات و به وجود آمدن هجمه اشتباه روی داوران لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها