کد خبر : 2063893 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:40 | 25.4K بازدید | 7 دیدگاه

یونایتد ناامید شد: این ستاره فروشی نیست

آتالانتا به مدیران منچستریونایتد اعلام کرد که تصمیمی برای فروش ادرسون در این تابستان ندارد.

یونایتد ناامید شد: این ستاره فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد مصمم هستند که بهترین شرایط ممکن را برای اریک تن‌هاخ فراهم کنند تا او بتواند نتایج خوبی را در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد و ناکامی و عملکرد ضعیف این تیم در فصل گذشته این مسابقات تا حدی جبران شود.

آنها از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی در حال بررسی شرایط هستند تا بتوانند بازیکنان مدنظرشان که می‌توانند به بهبود عملکرد این تیم کمک کنند به خدمت بگیرند و شایعات بسیاری درباره علاقه آنها به جذب یک هافبک توانمند برای تقویت خط میانی این تیم در چند هفته اخیر به گوش می‌رسید.

حالا اسپورت ایتالیا خبر داده است که شیاطین سرخ پیشنهادی ۵۰ میلیون یورویی برای جذب ادرسون به باشگاه آتالانتا ارائه کرده و امیدوار بودند که بتوانند این هافبک برزیلی را در این پنجره تابستانی به اولدترافورد منتقل کنند، اما به نظر می‌رسد که با پاسخ مدنظرشان روبرو نشده‌اند.

باشگاه آتالانتا این پیشنهاد قابل توجه ارائه شده از سوی یونایتد را رد و به آنها اعلام کرده است که تصمیمی برای فروش این بازیکن در این تابستان ندارد و حاضر نیست بر سر انتقالش مذاکره کند، چون می‌داند که در فرصت کم باقی‌مانده تا بسته شدن پنجره تابستانی در پایان ماه آگوست نمی‌تواند جانشین مناسبی برای او پیدا کند.

دیدگاه‌ها