کد خبر : 2063890 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:22 | 35.4K بازدید | 61 دیدگاه

ورود غیرمنتظره: آرسنال هم ستاره جنجالی را می‌خواهد

آرسنال برای به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن وارد رقابت شده و آماده است تا ۱۰۰ میلیون یورو برای او پرداخت کند.

ورود غیرمنتظره: آرسنال هم ستاره جنجالی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن نقش مهمی را در قهرمانی دراماتیک و به‌یادماندنی ناپولی در رقابت‌های سری آ دو فصل قبل داشت و از همان زمان بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشتد و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

پاری سن ژرمن که پس از جدایی کیلیان امباپه و انتقالش به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد به دنبال تقویت خط حمله‌اش است جدی‌ترین مشتری این بازیکن به حساب می‌آمد، اما در نهایت بر سر مبلغ این انتقال با مدیران ناپولی به توافق نرسید و مذاکرات بدون نتیجه و نیمه کاره رها شد.

دیگر مشتری جدی این ستاره اهل نیجریه چلسی بود که در چند هفته اخیر مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را ادامه داد، اما به نظر می‌رسد که این مذاکرات هم به نتیجه نرسیده و حالا کوریره دلو اسپورت از ورود آرسنال به این رقابت جذاب برای به خدمت گرفتن او خبر داده است.

اوسیمن علاقه زیادی به ترک ناپولی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال دارد و گفته می‌شود که آرسنال هم آماده است تا نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتنش هزینه کند، اما مشخص نیست که مدیران ناپولی حتی با این مبلغ هم حاضر به موافقت با جدایی او باشند و شاید شرایط برای انجام این انتقال در چند روز باقی‌مانده پیش از بسته شدن پنجره تابستانی دشوار باشد.

دیدگاه‌ها