کد خبر : 2063884 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:08 | 23.7K بازدید | 22 دیدگاه

درخواست هواداران الاتحاد: ستاره بارسا را بخرید

هواداران الاتحاد از مدیران این باشگاه می‌خواهند که آندریاس کریستنسن را به خدمت بگیرد.

درخواست هواداران الاتحاد: ستاره بارسا را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی بارسلونا باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال باشند تا بتوانند بودجه مدنظرشان را برای تقویت این تیم تامین کنند و در عین حال قوانین فرپلی مالی را هم رعایت کرده باشند.

یکی از غیرمنتظره‌ترین جدایی‌های بارسا در این تابستان تا به حال مربوط به تصمیم ایلکای گوندوگان به ترک این باشگاه و بازگشتش به منچسترسیتی بود از اما به نظر می‌رسد که یکی دیگر از بازیکنان با تجربه این تیم هم در آستانه جدایی است.

رسانه‌های اسپانیایی روز گذشته خبر داده بودند که باشگاه بارسلونا قصد دارد برای فروش کریستنسن در چند روز باقی‌مانده تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند. این در حالی است که چند باشگاه لیگ برتری همچنان علاقه زیادی به جذب او دارند.

حالا چند خبرنگار عربستانی مدعی شده‌اند که هواداران الاتحاد هشتگی را در فضای مجازی به راه انداخته و از مدیران این باشگاه خواسته‌اند که هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن این ستاره بارسلونا و تقویت خط دفاعی این تیم اقدام کند و او را هم به جمع دیگر ستاره‌های اروپایی حاضر در این تیم اضافه کند.

دیدگاه‌ها