کد خبر : 2063883 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:07 | 22.2K بازدید | 13 دیدگاه

دیدار با اسکوچیچ در غیاب دژاگه

جلسه‌ای که پایان کار شجاعی در تیم ملی بود

مسعود شجاعی از دلایل کناره‌گیری از تیم ملی صحبت کرد.

جلسه‌ای که پایان کار شجاعی در تیم ملی بود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از جلسه‌ای که در ابتدای مربیگری اسکوچیچ برگزار شد صحبت کرد و اعلام کرد که بعد از این جلسه دیگر به تیم ملی دعوت نشد و به همین علت بدون اقدام خاصی از بازی‌های ملی کنار رفت.

مسعود شجاعی در این‌باره گفت: خداحافظی من از تیم ملی اجباری بود، بعد از سالی که اسکوچیچ به تیم ملی آمد با من و احسان حاج‌صفی جلسه خصوصی داشتیم در خانه یکی از دوستانشان، او از من خواسته بود که این جلسه برگزار شود، به‌خاطر کرونا هنوز تمرینی برگزار نشده بود اما او سرمربی تیم ملی شده بود، یک سری حرف‌ها را زدیم اما نمی‌دانم چرا اشکان دژاگه در آن جلسه نبود، صحبت‌ها انجام شد و قرار شد که یک ماه بعد اردوی تیم ملی برگزار شود و در اولین اردو اسم من داخل لیست تیم ملی نبود.

شجاعی در واکنش به سوال مجری برنامه که در جلسه چه صحبت‌هایی مطرح شد گفت: نشسته بودیم و بازی لیگ را نگاه می‌کردیم، ما فردای آن روز با استقلال بازی داشتیم در تیم نساجی، درباره یک سری بازیکن از من سوال کردند و صحبت‌های فنی انجام دادیم. بحثمان فوتبالی بود و بعد از آن هم خداحافظی کردیم. من انتظار داشتم وقتی با من جلسه‌ای گذاشته شده یک دلیلی داشته باشد. به من می‌گفتند قرار نیست شما را دعوت کنم اما یک سری اطلاعات به من بدهید.

ویدئو: 350829

من در آن زمان کاپیتان تیم ملی بودم. از نظر خودم و مربیانم در شرایط خوبی هم بودم. اینکه جلسه گذاشتند و دعوت نکردند برایم عجیب بود. هیچوقت نپرسیدم و علاقه‌ای هم نداشتم که پیگیر شوم، چند اردو پشت هم دعوت نشدم. خداحافظی نکردم و همان‌طور که در سکوت آمدم، در سکوت هم کار خودم را پایان دادم.

مجری برنامه در ادامه گفت که کارلوس کی‌روش خیلی به تو علاقه داشت و حتی یک‌سری جاها تیتر زده بودند که شجاعی پسر کی‌روش است که شجاعی با لبخند پاسخ داد: لطف داشتند، حالا اگر شما با کنایه به من صحبت می‌کنید! من یادم است که کی‌روش پنج بازی من را نود دقیقه روی نیمکت نشاند، اما هیچوقت به خودم اجازه ندادم که به هیچ مربی بخاطر بازی نکردن اعتراضی به مربیان انجام دهد چون می‌دانم که مربی اگر به من بازی نمی‌دهد حتما دلیلی داشته است.

شجاعی در ادامه گفت: کی‌روش به موقع از من بازی می‌گرفت، هیچوقت هم به من نگفتند، کاری که ساکت الهامی با من انجام می‌دادند، او به عنوان یک بزرگتر از من استفاده می‌کرد، الهامی هم همین را به من می‌گفت که اگر تو بازی نکنی نیاز دارم تا تیم و رختکن را جمع کنی و بازیکنان در ارتباط باشی، کاپیتان تیم و دستیار اصلی من باشی، این موضوع نسبت به کی‌روش هم صدق می‌کرد و همین ذهنیت را نسبت به من داشت.

او در انتها اضافه کرد: من ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشتم اما هیچکس نمی‌تواند بگوید که یک کلمه از من بخاطر رفاقتی که با من داشتند نوشتند، من رفاقتم همیشه خارج از فوتبالم بود، اما در آن زمان به من این اتهام را می‌زدند.

دیدگاه‌ها