کد خبر : 2063882 | 01 شهریور 1403 ساعت 09:02 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

روایت جالب سرمربی مشهور از نقره المپیک

نیکولا گربیچ کلکسیون مدال‌های المپیک خود را تکمیل کرد.

روایت جالب سرمربی مشهور از نقره المپیک

به گزارش "ورزش سه"، گربیچ به‌عنوان بازیکن در المپیک 2000 سیدنی مدال طلا و در سال 1996 در آتلانتا مدال برنز را کسب کرده بود و در بازی‌های المپیک پاریس به‌عنوان سرمربی تیم ملی لهستان مقام دوم را به دست آورد.

گربیچ درباره عملکرد خود در المپیک گفت: «وقتی اولین مدال را به دست آوردم، 23 ساله بودم. حالا 50 ساله هستم، بنابراین من یک فرد متفاوت هستم. در مجموع، هر مدال در نوع خود زیباست و احساسات منحصربه‌فردی را به همراه دارد.»

نیکولا گربیچ در ادامه افزود: «پس از فینال، پسرم سعی کرد از من دلجویی کند و گفت حداقل الان همه مدال‌های المپیک را در خانه داریم. اما من به او گفتم که ترجیح می‌دهم نقره را نداشته باشم.»

تیم ملی لهستان در فینال بازی‌ها مقابل فرانسه قرار گرفت و با نتیجه 0 بر 3 مغلوب آنها شد. به نظر نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، عملکرد ضعیف این تیم در مهم‌ترین دیدار بازی‌ها به دلیل مشکلات سلامتی در تیم بود.

او در ادامه مصاحبه خود افزود: «البته من کمی ناامید هستم، اما واقعاً قبل از فینال مشکلات زیادی داشتیم. متئوش بینیک، که یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم است، به معنای واقعی کلمه در آخرین امتیاز مرحله یک‌چهارم نهایی دچار مصدومیت شد. در نیمه‌نهایی، مدافع ما دچار مصدومیت شد و پنج دقیقه مانده به شروع فینال نمی‌دانستیم که او می‌تواند بازی کند یا خیر. او حتی دو ساعت به خارج از پاریس سفر کرد تا تحت درمان قرار گیرد. او پشتکار داشت، اما مشخص بود که در بهترین حالت خود نیست؛ درست مثل پاول زاتورسکی که در نیمه‌نهایی با او برخورد کرد و نتوانست صددرصد آمادگی خود را در فینال داشته باشد.»

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در پایان مصاحبه خود گفت: «بنابراین، وقتی سه بازیکنی که در ترکیب اصلی بودند در یک لحظه کلیدی دچار مصدومیت شوند، باید حداقل خوشحال باشیم که در فینال بازی کردیم. اوضاع می‌توانست بدتر از این شود.»

دیدگاه‌ها