کد خبر : 2063881 | 01 شهریور 1403 ساعت 08:51 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایرانی و‌ دوئل با گران‌قیمت‌ترین والیبالیست دنیا

پدیده والیبال ایران در همان هفته اول مقابل غول والیبال جهان قرار خواهد گرفت.

ستاره ایرانی و‌ دوئل با گران‌قیمت‌ترین والیبالیست دنیا

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته دیگر تا شروع فصل داغ والیبال پلاس لیگا لهستان باقی مانده است و تیم‌های حاضر در این لیگ برنامه مسابقات خود و اینکه هر هفته با چه تیمی بازی خواهند کرد را دریافت کرده‌اند.

این فصل از پلاس لیگا لهستان برای هواداران ایرانی اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا سه بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران یعنی مبین نصری، میلاد عبادی‌پور و امین اسماعیل‌نژاد در این لیگ حضور خواهند داشت.

مبین نصری، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران، که برای اولین بار تجربه لژیونر شدن را دارد، در همان هفته اول باید به همراه تیمش، زاویرچه، به مصاف لوک لوبین برود. در تیم لوک لوبین، ویلفردو لئون، الماس سیاه لهستانی‌ها، حضور دارد و مبین نصری در صورت حضور در ترکیب، کار سختی خواهد داشت.

همچنین تیم چستوهووا که میلاد عبادی‌پور را در این فصل جذب کرده است، با تیم هم‌سطح خود، سوالکی، روبه‌رو خواهد شد و این فرصت خوبی برای یاران میلاد عبادی‌پور است تا فصل را با برد آغاز کنند.

همچنین اسکرا بلخاتوف که این فصل امین اسماعیل‌نژاد را به تیم خود آورده، در یک جدال نزدیک در هفته اول به مصاف اولشتین خواهد رفت. اسکرا بلخاتوف پس از چند فصل ناکامی قصد دارد فصلی متفاوت نسبت به گذشته را رقم بزند.

پلاس لیگای لهستان این فصل برای آخرین بار با شانزده تیم برگزار خواهد شد و باید دید در آخر فصل کدام تیم عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها