کد خبر : 2063873 | 01 شهریور 1403 ساعت 06:24 | 25.9K بازدید | 16 دیدگاه

همیشه خودم را در لباس رئال و بارسا تصور می‌کردم:

شجاعی: نیامدن به استقلال و پرسپولیس یک چالش بود!

مسعود شجاعی دلایل جالبی را برای نپذیرفتن پیشنهادات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد.

شجاعی: نیامدن به استقلال و پرسپولیس یک چالش بود!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، در مورد دلایل خود برای عدم حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت، استقلال و پرسپولیس، صحبت کرد و به رویاپردازی‌هایش برای حضور در فوتبال اروپا اشاره کرد. او اعلام کرد که از همان ابتدای فوتبال خود هدف‌گذاری کرده بود که به لیگ اسپانیا برسد.

شجاعی درباره پیشنهاداتی که از استقلال و پرسپولیس دریافت کرده، گفت: زمانی که در اسپانیا بودم، مطرح می‌شد که پیشنهاد دارم اما جدی نبود. قبل از اینکه به شارجه بروم و زمانی که در این تیم حضور پیدا کردم، از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم. سالی که در شارجه بودم، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خیلی دنبال من بود و سالی که در سایپا بودم هم جلسه‌ای داشتم، اما دوست داشتم به فوتبال اروپا بروم.

او در ادامه گفت: شاید یک چالش بود برای من که هیچوقت در این دو تیم بزرگ نباشم و بتوانم به تیم ملی برسم، احساس می‌کنم که در دوران جوانی خواستم ببینم می‌توانم این کار را انجام بدهم یا نه!

ویدئو: 350826

شجاعی همچنین افزود: همه هدف من از ابتدای فوتبالم حضور در فوتبال اروپا و مخصوصاً فوتبال اسپانیا بود که به آن علاقمند بودم. من همیشه تصویرسازی می‌کردم و در ذهنم خودم را در یک تیم بزرگ اسپانیایی می‌دیدم. حتی زمانی که در بزرگسالان بازی می‌کردم، چشمانم را می‌بستم و خودم را در پیراهن رئال و بارسا تصور می‌کردم.

ویدئو: 350824

او در پایان گفت: بعد از اینکه به شارجه رفتم، سال اولی که فصل تمام شد به مدیربرنامه‌هایم اصرار کردم که من می‌خواهم به اروپا بروم و او به من گفت که باید تجربه کسب کنی، اما من گفتم باید به اروپا بروم. در نهایت قسمت بر آن شد که دو سال ماندم و در سال سوم سر از اوساسونا در آوردم.

دیدگاه‌ها