کد خبر : 2063871 | 01 شهریور 1403 ساعت 10:25 | 9.9K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای ایجنت ساموئل امبانگولا:

روایت جالب از اولین بازی ستاره جدید یووه!

ایجنت ساموئل امبانگولا، می‌گوید تا ساعاتی قبل از بازی هم انتظار فیکس بودن ستاره جوان یوونتوس در هفته اول سری آ را نداشته است.

روایت جالب از اولین بازی ستاره جدید یووه!

به گزارش "ورزش سه" یوونتوس در اولین بازی خود در فصل جدید، با نتیجه پرگل ۳-۰ از سد کوموی تازه صعود کرده گذشت. نکته جالب توجه این بازی حضور ستاره‌های جوان در ترکیب ابتدایی یووه بود. بازیکنانی‌ که یکی از آن‌ها یعنی ساموئل امبانگولا برای اولین بار در سری آ برای یوونتوس به میدان رفت و با گلزنی خود حسابی خودنمایی کرد‌.

2070452

با گذشت چند روز از این بازی، ایجنت این ستاره جوان در گفتگویی جالب با رسانه باشگاه یوونتوس گفت:" راستش را بخواهید چه ساموئل و چه من حتی تا دو ساعت قبل از بازی نمی‌دانستیم که او قرار است در این بازی فیکس باشد. هفته پیش این موقع ما حتی انتظار نداشتیم که او در لیست نفرات یووه برای این دیدار قرار داشته باشد.

تنها چیزی که باعث اعتماد تیاگو موتا به امبانگولا و درخشش او در نخستین بازی فصل شد، بی‌شک پشتکار بالای ساموئل بود که با انگیزه بسیاری در تمرینات حاضر شد تا سرمربی را مجاب کند که از او در این دیدار بحره ببرد. جا دارد از تیاگو موتا بابت اعتمادش تقدیر کنیم. یووه امثال سورپرایزهای زیادی در ترکیب خود خواهد داشت. ستارگان جوان یوونتوس خوش‌شانس هستند که تیاگو موتا که اعتقاد شدیدی به استفاده از استعدادهای جوان دارد، اکنون سرمربی این تیم است.

گفتنی‌ است یوونتوس در هفته بعدی رقابت‌ها باید در خانه هلاس ورونا به میدان برود. از آخرین قهرمانی بانوی پیر در سری آ چهار سال گذشته است و حالا هواداران پرشمار این تیم امید زیادی به تکرار روزهای درخشان خود با تیاگو موتا دارند.

دیدگاه‌ها