کد خبر : 2063857 | 01 شهریور 1403 ساعت 08:30 | 32K بازدید | 17 دیدگاه

ژوائو فلیکس: از انتقال قرضی خسته شده بودم!

ژوائو فلیکس،‌ هافبک جدید چلسی، از اینکه به لندن بازگشته حسابی خوشحال است.

ژوائو فلیکس: از انتقال قرضی خسته شده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام ژوائو فلیکس هافبک ۲۴ ساله اتلتیکو مادرید که فصل قبل را به طور قرضی در بارسلونا گذراند، به تیم سابقش چلسی پیوست. انتقالی که به‌شدت موجب خشنودی این هافبک پرتغالی شده است."

این بازیکن بعد از امضای قرارداد با چلسی گفت:" از اینکه بعد از دو سال به لندن برمی‌گردم واقعا خوشحال هستم. من روزهای خوبی را در این تیم گذراندم. بعد از گذراندن دو فصل قرضی، وقت آن رسیده بود که با قراردادی دائمی منتقل‌ شوم.

2069610

دلایل زیادی از جمله شرایط خوب تیم، بازیکنان و البته هواداران پرشور باعث شد تا چلسی را انتخاب کنم. چلسی همان جایی است که می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت فوتبالی من بکند. اگرچه دوسال پیش که در چلسی بودم،‌ نتایج خوبی بدست نیاوردیم اما من از شرایطم در لندن کاملا راضی بودم.

احساس می‌کنم نسبت به آن دوران با تجربه و پیشرفت فنی بهتری به چلسی برمی‌گردم. امیدوارم امسال بتوانیم به نتایج خوبی در لیگ برسیم و در کسب جام نیز موفق باشیم."

ژوائو فلیکس در فصل ۲۳-۲۰۲۲ با قراردادی قرضی از اتلتیکو راهی چلسی شد اما فصل کابوس وار این تیم با گراهام پاتر و سپس فرانک لمپارد، اجازه درخشش آنچنانی را به این هافبک پرتغالی نداد. او در آن فصل در ۲۰ بازی به میدان رفت و ۳ گل نیز به ثمر‌ رساند.

دیدگاه‌ها