کد خبر : 2063849 | 01 شهریور 1403 ساعت 07:43 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

مشکل بزرگ دورتموند: این بازیکن را هیچکس نمی‌خواهد!

مشکلات دورتموند و یوسوفا موکوکو در آستانه پایان نقل و انتقالات همچنان حل‌نشده باقی مانده‌اند.

مشکل بزرگ دورتموند: این بازیکن را هیچکس نمی‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که وضعیت یوسوفا موکوکو و باشگاه بروسیا دورتموند به یک نقطه بحرانی رسیده است. پس از هفته‌ها مذاکره و تلاش برای جدایی زودهنگام، هیچ توافقی حاصل نشده است. به گزارش بیلد، باشگاه بتیس که یکی از علاقه‌مندان به جذب موکوکو بود، از مذاکرات خارج شده است. این بدان معناست که دورتموند باید همچنان حقوق سالانه ۸.۵ میلیون یورویی او را پرداخت کند، حتی با وجود اینکه موکوکو در برنامه‌های نوری شاهین، سرمربی جدید، جایی ندارد.

در بازی اخیر جام حذفی مقابل فونیکس لوبک، موکوکو حتی در ترکیب تیم هم حضور نداشت و احتمالاً در فصل جدید بوندس‌لیگا نیز به نیمکت‌نشینی یا حتی تماشای بازی‌ها از روی سکوها محکوم خواهد شد. بتیس به جای موکوکو تصمیم به جذب ویتور روکه، بازیکن بارسلونا، گرفته است. این انتقال به صورت قرضی و بدون گزینه خرید خواهد بود.

2071053

پیش از این، مذاکرات با باشگاه المپیک مارسی نیز به نتیجه نرسیده بود و پیشنهادات آنها نیز بسیار پایین‌تر از حداقل مبلغ مورد نظر دورتموند بود. اختلافات بین مدیریت دورتموند و پاتریک ویلیامز، ایجنت موکوکو، نیز شدت گرفته است. ویلیامز ادعا کرده که به موکوکو وعده‌های زیادی داده شده بود که عملی نشده‌اند و تهدید کرده که باشگاه‌های زیادی به توانایی‌های موکوکو علاقه‌مند هستند.

آخرین امید دورتموند این است که تا پایان فصل نقل و انتقالات، پیشنهادی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو دریافت کنند. در غیر این صورت، دورتموند با یک بحران جدی مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها