کد خبر : 2063838 | 01 شهریور 1403 ساعت 08:22 | 42.2K بازدید | 10 دیدگاه

استقلال خوزستان خطرناک در ضربات ارسالی:

چهار بازیکن آبی‌پوش، آسمان‌خراش‌های لیگ ایران!

تیم فوتبال استقلال خوزستان چهار بازیکن بالای 190 سانتی‌متر در ترکیب خود خواهد داشت.

چهار بازیکن آبی‌پوش، آسمان‌خراش‌های لیگ ایران!

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان با اضافه شدن دو بازیکن خارجی خود یکی از خطرناک‌ترین تیم‌ها روی ضربات آزاد و البته یکی از تیم‌های بلندقامت لیگ برتر ایران است که حداقل سه بازیکن بالای 190 در ترکیب اصلی خود خواهد داشت.

سیدمحمد حسینی، کاینا نونس، دیمیتریوس چاتزیسایاس، آرام عباسی بازیکنان بلندقامتی هستند که در ترکیب آبی‌ها به میدان خواهند رفت که در این بین کاینا نونس مهاجم برزیلی با 196 بلندقامت‌ترین بازیکن میدان هم خواهد بود!

2071023
2071024

این شرایط زمانی خطرناک‌تر خواهد شد که ساویو روبرتو هافبک خلاق برزیلی پشت ضربات آزاد قرار می‌گیرد و ارسال‌های خوبی روی دروازه حریف انجام می‌دهد و کار را برای رقبای خود سخت خواهد کرد.

البته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با حضور بازیکنانی مانند عثمان اندونگ، علی قربانی، احمد زنده‌روح، مسیح زاهدی و ... قدرت سرزنی بالایی دارد و می‌تواند نظم دفاعی خوبی روی ارسال‌ها داشته باشد، ضمن اینکه محمدرضا اخباری هم خروج‌های خوبی دارد و می‌تواند محوطه جریمه گل‌گهر را روی ارسال‌ها امن کند.

با توجه به شرایطی که گفته شد دور از انتظار نخواهد بود که در این مسابقه تیم‌ها با ضربات سر موفق به گلزنی شوند و ارسال‌های مستقیم یکی از اهداف برای گلزنی در این مسابقه باشد.

دیدگاه‌ها