کد خبر : 2063832 | 01 شهریور 1403 ساعت 06:02 | 16.4K بازدید | 28 دیدگاه

در کنار کلارنس سیدورف و مارک کلاتنبرگ؛

فرانک لمپارد با شغل جدید به فوتبال برمی‌گردد!

قرار است فرانک لمپارد، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، به عنوان کارشناس در ویژه برنامه لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کند.

فرانک لمپارد با شغل جدید به فوتبال برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف آنچه که پیش‌بینی می‌شد، فرانک لمپارد، ستاره سال‌های نه چندان دور چلسی و تیم ملی انگلیس، نتوانست درخشش خود در دوران بازیگری را در دنیای مربیگری تکرار کند.

لمپارد مربیگری را از فصل ۱۹-۲۰۱۸ با دربی کانتی در چمپیونشیپ آغاز کرد. در پایان فصل این تیم در رتبه‌های میانی جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار گرفت و لمپارد نیز از دربی کانتی جدا شد و با اشتیاق فراوان هدایت چلسی را برعهده گرفت.

در چلسی اما اوضاع برای او چندان خوب پیش‌ نرفت و سرانجام در سال ۲۰۲۱ با جدایی از چلسی روی نیمکت اورتون نشست. لمپارد با تافی‌ها هم دوران خوشی را سپری‌ نکرد و ۱۵ ماه پیش بود که به عنوان مربی موقت چند دیداری را روی نیمکت چلسی نشست.

شماره هشت سابق تیم ملی انگلیس از آن تاریخ تاکنون بیکار بوده اما حالا قرار است با شغل متفاوتی دوباره به دنیای فوتبال برگردد. بنا بر اعلام نشریه گل، فرانک لمپارد به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی مختص مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و به بررسی و تحلیل مهم‌ترین مسابقات باشگاهی قاره سبز خواهد پرداخت.

این برنامه قرار است از شبکه آمازون پرایم پخش شود و علاوه بر لمپارد، کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند نیز به عنوان کارشناس حضور خواهد داشت. ضمن آنکه مارک کلاتنبرگ به عنوان کارشناس داوری و جان چمپیون به عنوان گزارشگر در این برنامه مهیج حضور‌ خواهند داشت.

دیدگاه‌ها