کد خبر : 2063827 | 31 مرداد 1403 ساعت 21:45 | 29.8K بازدید | 132 دیدگاه

عبدی در آستانه تقابل با پرسپولیس: من اینجا هستم!

مهاجم پرسپولیس در یک رفت و برگشت عجیب بار دیگر با پیراهن تراکتور حاضر شده و فصل را در تبریز دنبال خواهد کرد.

عبدی در آستانه تقابل با پرسپولیس: من اینجا هستم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که فصل گذشته در همان هفته‌های ابتدایی و با نظر یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد و به صورت قرضی پیراهن تراکتور را بر تن کرد، بعد از ثبت شش گل زده در این تیم بار دیگر به تهران بازگشت.

این‌بار هم البته حضور او در پرسپولیس زیاد طول نکشید و او در توافق با باشگاه از این تیم جدا شد و بار دیگر راهی تبریز شد تا با تراکتور کار را دنبال کند.

عبدی البته این‌بار در جدایی از پرسپولیس برخی اتفاقات غیر فنی را دخیل می‌داند و همین مسئله عاملی شده تا او از انگیزه زیادی برای این بازی برخوردار باشد.

مهاجم جوان پرسپولیس که در دیدارهای تدارکاتی یکی از نفرات اصلی گاریدو محسوب می‌شد، ناگهان با بی‌توجهی این مربی اسپانیایی مواجه شد تا گمانه‌زنی‌اش به سمت برخی اتفاقاتی برود که منجر به پایان همکاری‌اش شده است. با این حال مهدی عبدی اکنون در آستانه تقابل با پرسپولیس با انتشار تصویری از خود با پیراهن تراکتور و تگ کردن صفحه این باشگاه، از انگیزه‌های خود برای این بازی خبر داد و باید دید دراگان اسکوچیچ به این مهاجم برابر تیم سابقش فرصت خودنمایی خواهد داد و آیا عبدی قادر به سود بردن از این فرصت احتمالی خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها