کد خبر : 2063823 | 31 مرداد 1403 ساعت 21:37 | 4.6K بازدید | 5 دیدگاه

الهامی به دنبال شکست طلسم بزرگ مقابل آلومینیوم

ساکت الهامی با خاطرات خوش از تقابل با آلومینیوم اراک به دنبال طلسم‌شکنی برابر این حریف خواهد بود.

الهامی به دنبال شکست طلسم بزرگ مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"،  نساجی قائمشهر در شرایطی در اراک حاضر شده تا مقابل آلومینیوم و شاگردان مجتبی حسینی قرار گیرد که این تیم طی 3 بازی اخیر خود مقابل این حریف سه شکست را متحمل شده و آخرین برد آنها در جریان بازی مربوط به هفت اردیبهشت 1401 است.

ساکت الهامی که امید زیادی داشت اولین بازی تیمش در این فصل با توجه به حمایت پرشورهای قائمشهری در استادیوم وطنی به سود آنها تمام شود، با غافلگیری بزرگی مقابل فولاد خوزستان مواجه شد و در نهایت امتیازات آن را از دست داد.

با این حال سرمربی باتجربه نساجی امیدواری زیادی دارد که این نتیجه را در جدال سخت مقابل آلومینیوم اراک جبران کند؛ مقابل تیمی که یکی از خاطرات شیرین و تاریخی نساجی قائمشهر را برابر آنها شکل داده بود. نساجی بزرگترین افتخار خود را مدیون قهرمانی در جام حذفی با عبور از سد آلومینیوم اراک در فینال است و به واسطه آن جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کرد.

2071003

با این حال با توجه به گذشت بیش از دو سال از آخرین برد نساجی مقابل آلومینیوم اراک، ساکت الهامی که متخصص شکل‌ دادن اتفاقات ویژه است، باید دید قادر خواهد بود در بازی فردا و با توجه به پایان محرومیتش، این طلسم بزرگ را هم بشکند و بعد از سه شکست پیاپی که این تیم مقابل اراکی‌ها متحمل شده‌اند، با نتیجه‌ای درخشان از این بازی خارج شود یا خیر.

الهامی فصل گذشته موفق شد در اوج ناامیدی نساجی و در شرایطی که خطر سقوط در یک‌قدمی این تیم قرار داشت، سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و اکنون انتظار شکستن این طلسم از سوی او نیز دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها