کد خبر : 2063818 | 01 شهریور 1403 ساعت 05:01 | 77.4K بازدید | 54 دیدگاه

گزارش الریاضیة از شب عجیب در باشگاه النصر

رونالدو با کونسیسائو، مقابل استقلال و پرسپولیس!

روزنامه معروف عربستانی در گزارشی، به وضعیت عجیب و نا به سامان النصر و مطرح شدن گزینه‌ای مانند کونسیسائو پرداخت.

رونالدو با کونسیسائو، مقابل استقلال و پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، النصر که در لیگ نخبگان باید به مصاف استقلال و پرسپولیس برود، پس از شکست سنگین برابر رقیب سنتی در فینال سوپرجام، دچار بحران بزرگی شده که منجر به استعفای رئیس این باشگاه گردید. روزنامه الریاضیة در گزارشی به اوضاع عجیب این تیم پرداخته و اینکه حتی نام سرخیو کونسیسائو به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این تیم مطرح شده بود.

الریاضیة نوشته است:

باشگاه النصر به شب طوفانی دیگری که درون آن پرسش‌های بی‌پایان ایجاد کند، نیازی نداشت. تنها چند روز پیش، تیم فوتبال النصر ضربه‌ای دردناک از رقیب سنتی خود الهلال دریافت کرد و با شکست سنگین ۴-1 در فینال سوپرجام، زخم‌هایی تازه ایجاد شد که هنوز التیام نیافته‌اند. این شکست به‌تنهایی کافی بود تا زلزله‌ای در ارکان باشگاه بزرگ النصر به وجود آورد و تمام پرونده‌ها را باز کند.

بحث و جدل‌های بی‌پایان در فضای مجازی حول محور این سوال شکل گرفت که تصمیم‌گیرنده اصلی برای ادامه کار کاسترو به عنوان سرمربی کیست؟ بسیاری از هواداران ناراضی النصر، کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی را به دلیل حمایت از هموطنش برای ادامه کار در این باشگاه، مقصر دانستند.

نام جدیدی از پرتغال به نام "سرخیو کونسیسائو" به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی مطرح شد و هواداران النصر در پی یافتن بازیکنان و تغییراتی بودند که شاید اوضاع تیم را بهبود بخشد. اما در پشت صحنه اتفاقات مهم‌تری در حال رخ دادن بود. جلسه‌ای طوفانی برگزار شد که سرنوشت رئیس باشگاه، ابراهیم المهیدب، را تعیین می‌کرد؛ اینکه او باید استعفا دهد یا در رأس مدیریت باشگاه النصر باقی بماند.

2070997

تضاد تصمیمات در مدیریت و اختیارات، هواداران النصر را در حالتی سردرگم و بدون راهنما در بیابانی بی‌پایان قرار داده است.

دو روز پیش، المهیدب، طبق گزارشات، با کسانی که می‌توان آن‌ها را "تصمیم‌گیرندگان اصلی" در باشگاه النصر نامید، جلسه‌ای برگزار کرد تا مسائل را روشن کند. گفته می‌شود که این جلسه بیش از سه ساعت به طول انجامید و دو طرف به نتیجه‌ای نرسیدند. المهیدب تعهد داد که بدون استفاده از منابعی که اختیار آن‌ها را ندارد، از انجام نقل و انتقالات جدید حمایت کند؛ تعهد به آوردن یک سرمربی جدید، دو بازیکن داخلی و سه بازیکن خارجی تا قبل از پایان دوره نقل و انتقالات تابستانی.

2070996

اما مسئول دیگر که در جلسه با المهیدب حضور داشت، تمام این تغییرات فوری را رد کرد. او به المهیدب گفت که اختیارات او به عنوان رئیس مطابق با مقررات مشخص است و النصر باید به شیوه سال گذشته مدیریت شود.

المهیدب اصرار داشت که تیمش نیاز به مداخله فوری دارد تا هواداران قبل از شروع جدی رقابت‌ها احساس آرامش کنند. او با یکی از دوستانش که با وضعیت و فرهنگ باشگاه النصر و هواداران آن آشناست، مشورت کرد. دوستش به او توصیه کرد که استعفا دهد. او گفت: "ادامه دادن در این شرایط به نفع تو و باشگاه نخواهد بود و تو تنها بازنده خواهی بود، در حالی که النصر بازنده بزرگ‌تر است."

چند دقیقه بعد، المهیدب در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» خبر استعفای خود را اعلام کرد و در شبی پرآشوب، آرام و بی‌سروصدا کنار رفت. شبی که در آن هواداران خبر انتقال مانه و العمری به الاتحاد را با شرایطی مشابه انتقال عبدالرزاق حمدالله دنبال می‌کردند. تفاوت این بود که مذاکرات مانه و العمری به‌صورت علنی انجام شد، در حالی که انتقال حمدالله پشت پرده و با مجرمانی که قانون آن‌ها را مجازات کرد، انجام شد.

دیدگاه‌ها