کد خبر : 2063814 | 01 شهریور 1403 ساعت 04:19 | 33.9K بازدید | 63 دیدگاه

حکم بیرانوند را صادر کن تا عمل را شروع کنم!

جراح مهدی تاج و پرونده بیرانوند-پرسپولیس

مهدی محمدنبی در مورد وضعیت سلامتی مهدی تاج پس از عمل جراحی لگنش صحبت کرد.

جراح مهدی تاج و پرونده بیرانوند-پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته برای جراحی لگن راهی بیمارستان شد و پس از مدت‌ها، سرانجام این عمل جراحی را پشت سر گذاشت. 

این موضوع در روزهای اخیر یکی از نکات مورد بحث برای فوتبال‎دوستان ایرانی بود و حتی این اتفاق جایی قابل توجه می‌شود که جراح مهدی تاج پیش از شروع عمل به او می‌گوید که باید ابتدا حکم علیرضا بیرانوند را با شکایت باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا پس از آن عمل را آغاز کند! 

امروز هم مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت سلامتی مهدی تاج ریاست فدراسیون پس از عمل جراحی خود صحبت کرد و همچنین به این مسئله واکنش نشان داد. او در گفتگو با خبرنگاران درباره این عمل جراحی گفت: ایشان دیروز جراحی کردند و چند ساعتی این اتفاق طول کشید. خوشبختانه در سلامت کامل هستند ولی یک هفته پیش‌بینی می‌شود که تحت نظر باشند. 

ویدئو: 350786

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال ایران همچنین تاکید کرد: دیروز پزشکشان به آقای تاج می‌گفتند کاش یک ذره آرای انضباطی را زودتر صادر کنیم تا به تیمشان برسند که این مسئله از گستردگی جامعه ورزشی ایران است و در اصل این مسئله‌ای که دکترشان در جریان عملشان می‎گفتند شبیه به یک گروکشی شده بود. (با خنده)

دیدگاه‌ها