کد خبر : 2063792 | 01 شهریور 1403 ساعت 04:49 | 6.9K بازدید | 23 دیدگاه

دانیال و سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس در تبریز

یکی از مهم‌ترین گل‌های دانیال اسماعیلی‌فر برای تراکتور مقابل پرسپولیس به ثمر رسیده است.

دانیال و سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر که دو فصل قابل قبول را در پرسپولیس پشت سر گذاشت حالا دو ماه بعد از جدایی از سرخ‌های تهران روبروی این تیم قرار خواهد گرفت.

یکی از جذابیت‌های دیدار عصر پنجشنبه  تراکتور- پرسپولیس در تبریز حضور بازیکنان متعدد سابق پرسپولیس در ترکیب تیم مقابل است که سه نفر از آنها فصل قبل برای پرسپولیس بازی می کردند و در قهرمانی لیگ بیست و سوم سهیم بودند.

یکی از این بازیکنان دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست این فصل تراکتور است که در بازی هفته اول تیمش مقابل مس رفسنجان در ترکیب اصلی قرار گرفت ، 60 دقیقه در میدان بود، مثل ترابی پاس گل داد و البته اخطار هم گرفت.

اما دانیال دومین مقطع حضورش در تراکتور تبریز را پشت سر می‌گذارد و سابقه بازی مقابل پرسپولیس و حتی گلزنی مقابل این تیم را هم در کارنامه دارد.

در تاریخ 11 اردیبهشت سال 1398 و در دیدار برگشت فصل 98-97 در حالی که پرسپولیس برانکو در حضور بیش از 50 هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) با گل دقیقه 11 کمال کامیابی‌نیا از میزبانش پیش بود دانیال اسماعیلی‌فر که برای سپری کردن خدمت سربازی درتراکتور حضور داشت با گلی تماشایی تیمش را از شکست نجات داد.

این گل در دقیقه 79 بازی به ثمر رسید. در این صحنه احسان حاج‌صفی اوت بلندی پرتاب کرد و شجاع خلیل‌زاده مدافع وقت پرسپولیس با ضربه سر توپ را جایی فرستاد که دانیال با یک ضربه والی و تماشایی دروازه پرسپولیس را باز کند و در نهایت این این مسابقه با تساوی یک – یک تمام شود.

جالب اینکه غیر از شجاع که در صحنه گل دچار اشتباه شد، علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس بود که این گل را دریافت کرد ضمن اینکه محمد نادری هم در ترکیب پرسپولیس و در صحنه گل حضور داشت  در شرایطی که هم دانیال هم سه بازیکن دیگر قرار است پنجشنبه با لباس تراکتور مقابل پرسپولیس بازی کنند.

غیر از این‌ها تراکتور مهدی عبدی و مهدی ترابی را هم به عنوان پرسپولیسی‌های سابق در ترکیب خود دارد که هر کدام با لباس پرسپولیس در مصاف‌های قبلی دو تیم دو گل به تراکتور زده بودند.

دیدگاه‌ها