کد خبر : 2063755 | 31 مرداد 1403 ساعت 16:40 | 18.6K بازدید | 130 دیدگاه

آرزوی روز تولد لواندوفسکی: امباپه را شکست بدهم!

روبرتو لواندوفسکی، مهاجم بارسلون، در 36 سالگی آرزوهایی دارد که باید خواسته و اهدافی را برآورده کند.

آرزوی روز تولد لواندوفسکی: امباپه را شکست بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز، چهارشنبه، روبرت لواندوفسکی تولدش را جشن گرفت. ستاره لهستانی چند روز پس از دبل مقابل والنسیا در اولین بازی فصل جدید، 36 ساله شد. این باتجربه قولی داده و برای فصل جدید اهداف بزرگتری را دنبال می‌کند.

بازیکن بارسا در اولین فصل حضورش در این باشگاه 33 گل به ثمر رساند و تصمیم دارد رکورد گلزنی خود را بشکند.

او قبلاً در مصاحبه‌ای با مارکا در ماه می گذشته گفته بود: "هدفم در این فصل این است که نسبت به سال گذشته گل‌های بیشتری بزنم." این مهاجم لهستانی 36 ساله باانگیزه بهترین گلزن تیمش است.

ارائه عملکرد تهاجمی با بیش از 30 گل، مستلزم پیگیری یک چالش است: برنده شدن دوباره پیچیچی.  لواندوفسکی یک گلزن واقعی است و قصد او پیشرفت و کمک به کسب عناوین تیمی است.

او مجبور است برای کسب جایزه بهترین گلزن فصل جدید لالیگا با دیگر مهاجمان برتر لالیگا، مانند کیلیان امباپه، خولین آلوارز، سورلوث و بقیه رقابت کند.

2070887

اگر او برنده این جایزه شود، مسن‌ترین برنده جایزه دیوید در 60 سال گذشته خواهد بود. فرانس پوشکاش در فصل 64-1963 در سن 37 سالگی پیچیچی را برد.

این مهاجم باتجربه در بارسا یک کار دیگر هم دارد و آن هم این است که متعهد به ادغام استعدادهای جوانی مانند کاسادو، برنال، پائو ویکتور، کوبارسی یا لامین یامال با ترکیب تیم است که آینده بارسا هستند.

لواندوفسکی به اهمیت سازگاری و رشد این بازیکنان در تیم اهمیت می‌دهد، همان‌طور که در مستایا دیده شد، جایی که برنال، جرارد مارتین و پائو ویکتور اولین بازی خود را همراه او انجام دادند و به پیروزی ختم شد. در نهایت، لواندوفسکی در خط حمله یک تیمی بازی می‌کند که جوانان لاماسیا را با تجربه بازیکنان سطح بالا ترکیب می‌کند.

با حضور رئال مادرید و اتلتیکو، برنامه بارسلونا این است که خود را با فوتبالیست‌هایی تقویت کند که می‌توانند عملکرد خوبی ارائه دهند، مانند دنی اولمو. به این ترتیب، لواندوفسکی به دنبال اثبات دوباره خود در خط حمله تیمی است که در بالاترین سطح رقابت می‌کند.

دیدگاه‌ها