کد خبر : 2063754 | 31 مرداد 1403 ساعت 16:37 | 37.7K بازدید | 11 دیدگاه

اوگارته را بفروشید

انریکه از ستاره 60 میلیون یورویی خسته شد!

مانوئل اوگارته، یک سال پیش با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو به پی‌اس‌جی پیوست، ولی حالا در فهرست فروش قرار دارد.

انریکه از ستاره 60 میلیون یورویی خسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، تنها پس از یک سال، مانوئل اوگارته از یکی از امیدهای بزرگ PSG به بازیکن مازاد لوئیس انریکه تبدیل شده است. سرمربی اسپانیایی در ابتدای پیش فصل به او اطلاع داد که جزء برنامه‌هایش نیست. این هافبک خودش نیز قصد دارد برای منچستریونایتد بازی کند و با وجود اینکه هنوز توافقی بین باشگاه‌ها صورت نگرفته، همچنان مذاکره برای انتقال او به یونایتد ادامه دارد.

اوگارته به عنوان هافبک دفاعی راهی پی‌اس‌جی شد و عملکرد عالی او در فوتبال پرتغال و اسپورتینگ باعث شده بود تا همه از او به عنوان ستون تیم لوئیس انریکه نام ببرند، با این حال، سبک بازی او با ایده‌آل‌های انریکه متفاوت بود.

2067751

در مجموع، اوگارته در فصل گذشته 37 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داد و اهمیت او در PSG در مقطع پایانی فصل کاملا کاهش یافت. در لیگ قهرمانان، او نه در مرحله یک چهارم نهایی و نه در نیمه نهایی بازیکن شروع کننده نبود و لوئیس انریکه خط هافبکی را انتخاب کرد که توسط ویتینیا، فابین روئیز و زائر امری تشکیل شده بود تا مهمترین بازی‌های فصل را انجام دهند. با به خدمت گرفتن ژوائو نوس و همچنین دزیره دوئه، شانس اوگارته ​​برای رسیدن به ترکیب از قبل نیز کمتر شده است.

منچستریونایتد اکنون به دنبال بستن قرارداد با مانوئل اوگارته قبل از پایان بازار در 30 آگوست است. این بازیکن اروگوئه‌ای توافق کامل با تیم انگلیسی دارد ولی یونایتد هنوز حاضر نشده 50 میلیون یوروی مورد تقاضای پاریس را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها