کد خبر : 2063746 | 31 مرداد 1403 ساعت 15:54 | 36.6K بازدید | 15 دیدگاه

غیرمنتظره‌ترین مهمان تاج پس از جراحی

حسن کامرانی‌فر دبیرکل سابق فدراسیون به عیادت مهدی تاج رفت.

غیرمنتظره‌ترین مهمان تاج پس از جراحی

به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال روز گذشته به همراه میرشاد ماجدی عیادت مهدی تاج رفت و شرایط رئیس فدراسیون فوتبال را جویا شد.

کامرانی‌فر عنوان کرد: مشکلی که بین من و آقای تاج وجود نداشته، اگر چیزی هم بوده اختلاف نظری در مورد موارد فوتبالی بوده، همه ما برای پیش بردن فوتبال کشور در تلاش هستیم و ایشان هم زحمات زیادی برای فوتبال کشیدند و وظیفه من بود تا به عیادت ایشان بروم، بحث کار و مسائلی که پیش می‌آید با مسائل دیگر جداست.

او در واکنش به اینکه مشکلاتی که بین آنها بود آیا با این دیدار برطرف شد، عنوان کرد: از اول هم مشکل خاصی نبود، هر چیزی بود برای فوتبال بود، ایشان زحمت کشیدند در این فوتبال و موضوع خاصی هم نبوده است، همه ما کنار هم هستیم تا فوتبال پیش برود، اگر تصمیماتی هم گرفته می‌شود به سمت فوتبال است و ما جامعه فوتبال را تشکیل می‌دهیم و باید در مواقع مختلف در کنار هم باشیم، برخی زمان ها هم اختلاف نظر وجود خواهد داشت.

کامرانی‌فر درباره شرایط مهدی تاج گفت: خداروشکر حال او خوب بود و عملی که انجام داد موفقیت آمیز بوده است، دکتر طاهری از متخصص‌های جراحی لگن از دوستان خوب ما هستند و این عمل به خوبی انجام شده و مهدی تاج مشکل خاصی نخواهد داشت.

کامرانی‌فر در انتها نسبت به اینکه آیا با رفع کدروت‌ها همکاری‌های بیشتری انجام خواهد شد گفت: نه مسئله خاصی نبود و فقط عیادت از آقای تاج بود که وظیفه خودم دانستم به عنوان یک فرد زحمتکش در فوتبال کشور از او عیادت کنم و جویای حال او باشم.

دیدگاه‌ها