کد خبر : 2063741 | 31 مرداد 1403 ساعت 15:27 | 38.9K بازدید | 52 دیدگاه

با قراردادی تا 2030

رسمی: ژوائو فلیکس به چلسی پیوست

با تایید اتلتیکو مادرید، ستاره پرتغالی با قراردادی 6 ساله به علاوه یک سال اختیاری، به ارزش نزدیک به 46 میلیون یورو به چلسی ملحق شد.

رسمی: ژوائو فلیکس به چلسی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، داستان تمام شد و اتلتیکو مادرید و چلسی برای فروش ژائو فلیکس به تیم انگلیسی به توافق رسیدند.

ژوائو در سال 2019 و در 19 سالگی از بنفیکا به اتتیکو پیوست و 131 بازی برای این باشگاه انجام داد. در مجموع، او در طول مدت حضورش در اتلتیکو 34 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد. او در ژانویه 2023، قرضی به چلسی رفت و  20 بازی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند. ژوائو فلیکس فصل گذشته را به صورت قرضی در بارسلونا گذراند، جایی که ده گل به ثمر رساند و شش پاس گل داد اما قرارداد او با بارسا بند خرید نداشت و او به اتلتیکو برگشت.

در حالی که شایعاتی در مورد ماندن او در اتلتیکو و حتی انتقالش به استون ویلا شنیده می‌شد، هفته گذشته با رسیدن پیشنهاد چلسی ورق برگشت و او از این پس بازیکن رسمی چلسی خواهد بود، با قراردادی دائمی و نه قرضی.

فلیکس دهمین خرید چلسی در تابستان و چهل و سومین خرید چلسی از زمان مالکیت تاد بولی است.

2070865

ژوائو بعد از رسمی شدن انتقالش گفت: «من واقعا خوشحالم که به چلسی بازگشتم و نمی‌توانم برای شروع کارم صبر کنم. من می‌توانم چند چهره آشنا از آخرین باری که اینجا بودم را ببینم، که این همیشه اتفاقی مثبت است.

من بازی برای چلسی را دوست داشتم و به دوستان و خانواده‌ام گفته بودم که دوست دارم روزی به لیگ برتر بازگردم. از بازگشت چلسی احساس خوبی دارم و برای تمرین با هم‌تیمی‌های جدیدم هیجان‌زده هستم.»

دیدگاه‌ها