کد خبر : 2063734 | 31 مرداد 1403 ساعت 15:04 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

برای چالش‌های بعدی آماده‌ام؛

پشیمانی گلر تیم کهکشانی لیگ از خداحافظی با تیم ملی

سینا پرکاس، دروازه‌بان باتجربه تیم گهرزمین سیرجان، علاوه بر تکذیب خبر خداحافظی‌اش و یک سوءتفاهم رخ داده، تمرینات خود را در تعطیلات با جدیت پیگیری می‌کند.

پشیمانی گلر تیم کهکشانی لیگ از خداحافظی با تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته پس از اعلام بازنشستگی از سوی باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران که بلافاصله منجر به پشیمانی وی شد، یک سنگربان باتجربه دیگر و از بهترین‌های نسل فعلی نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش که برای رسانه‌ها خداحافظی تعبیر شد، از عرصه ملی کنار کشید و به نظر می‌رسد قصد سینا پرکاس از یادداشت آن متن فقط به معنای پایان رویای جام جهانی بوده و اگرچه کاملا احساسی اما به هیچ عنوان تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی نداشته است.

2070855

پرکاس فصل گذشته نقش تعیین کننده‌ای در نتایج و جایگاه تاریخی سیرجانی‌ها (سوم لیگ برتر) داشت و همچنین یکی از کاندیدای کسب عنوان بهترین دروازه‌بان سال به شمار رفت. با این حال، پیش‌بینی می‌شد با توجه به عملکردی که فصل گذشته از خود برجای گذاشت، در سیاهه تیم ملی برای جام جهانی 2024 جای بگیرد که نظر شمسایی با پیش‌بینی و گمانه‌زنی‌ها کاملا متفاوت بود.

گلر نوشهری که از مهره‌های تاثیرگذار کهکشانی‌ها محسوب می‌شود، در تعطیلات دست از تمرینات برنداشته و خود را برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌کند و همچنین نگاهی به آینده دارد که با نمایش مطلوب در مسابقات داخل سالنی آسیا درون قاب توری تیم ملی بایستد.

پرکاس طی گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه، ضمن تکذیب شایعه خبر خداحافظی‌اش اعلام کرد برای چالش‌های بعدی کاملا آماده است و روی ادامه مسابقات لیگ برتر تمرکز خواهد کرد.

2070856

دیدگاه‌ها