کد خبر : 2063730 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:51 | 15.9K بازدید | 37 دیدگاه

سازمان لیگ با برگزاری در شهرقدس موافقت نکرد

سمیعی: در قزوین شرایط میزبانی نداریم

سمیعی می‌گوید ما حق انتخاب ورزشگاه داشتیم، اما از آن محروم شدیم.

سمیعی: در قزوین شرایط میزبانی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، از دلایل حضور این تیم در ورزشگاه قزوین و موانعی که برای میزبانی در تهران برای آنها به وجود آمد صحبت کرد.

فرشید سمیعی درباره بیانیه سازمان لیگ درباره مکان برگزاری دیدار استقلال گفت: علی‌رغم اینکه ما دنبال آرامش بودیم و از تنش دوری می‌کنیم ما را مجبور به پاسخگویی کردند، چون ابهاماتی وجود داشت و هواداران هم سوالاتی داشتند که باید پاسخ بدهیم. مسئولان انتظار داشتند که مسابقات به تعویق بیفتد و با اینکه صرفا ۷ استادیوم آماده بود اما اهمیت حضور موفق تیم ملی در مسابقات باعث شد که فدراسیون فوتبال این مسابقات را با همکاری باشگاه‌ها برگزار کند، همه می‌دانستند که با این محدودیت شروع مسابقات نیاز به یک هماهنگی بیشتری دارد و بدون آن امکان پذیر نیست.

سمیعی در ادامه درباره میزبانی در ورزشگاه شهرقدس گفت: ما شهرقدس را برای میزبانی معرفی کردیم و از مدت‌ها قبل بعد از اینکه به ما اعلام شد با فرمانداری و شورای شهر قدس جلساتی داشتیم و ایراداتی را که قبلا معرفی شده بود بررسی کردیم و بسیاری از عیوبی که مطرح شده بود، رفع شد. علی‌رغم برطرف شدن آن عیوب اما نماینده سازمان لیگ قبول نکرد و سایر مسئولان هم با تبعیت از این نظر اعلام کردند که این ورزشگاه امکان برگزاری مسابقات ما را ندارد.

سمیعی همچنین گفت: از مسئولان باشگاه اراک ممنون هستیم که میزبانی را پذیرفتند اما چون VAR نبود گفتند نمی‌شود میزبان باشند و با وجود اینکه در شهر قدس هم VAR نبود، مجبور شدیم به قزوین برویم. با وجود قدردانی از مردم قزوین اما شرایط ایده‌آلی برای میزبانی بازی نبود. مجبور شدیم به آنجا برویم و بگویم که نهایت همکاری را از مسئولان قزوین و همین‌طور هواداران داشتیم. بحث چیز دیگری است و ما به عنوان میزبان حق انتخاب ورزشگاه را داشتیم که از آن محروم شدیم.

او در ادامه افزود: تمام سخت‌گیری‌های ممکن را کردند که استقلال برای این بازی خارج از تهران بازی کند. من که می‌دانم چه شده و قطعا طرفداران استقلال هم می‌دانند، فکر نمی‌کنم برای کسی نامشخص باشد که چرا باید خارج از تهران بازی کنیم. با این وجود سکوت کردیم تا تشنج ایجاد نشود، اما بیانیه‌ای که روابط عمومی سازمان لیگ منتشر کرد ما را مجبور کرد که پاسخ بدهیم. با وجود احترامی که به نظرات آنها گذاشتیم عجیب است که چطور این بیانیه را صادر کردند.

دیدگاه‌ها