کد خبر : 2063721 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:25 | 30.7K بازدید | 26 دیدگاه

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یونایتد: این ستاره باید بماند!

مدیران منچستریونایتد در تغییر موضعی عجیب از فروش کاسمیرو در پنجره تابستانی منصرف شده‌اند.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یونایتد: این ستاره باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو پس از ترک رئال مادرید تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود تا بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند و در اولین فصل حضورش در اولدترافورد هم به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد که علمکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

اما شرایط نه چندان خوب شیاطین سرخ در فصل گذشته و بحرانی که در لیگ برتر با آن روبرو شدند روی عملکرد این بازیکن هم تاثیر زیادی داشت و باعث شد که انتقادهای زیادی از او به گوش برسد و در نهایت هم شایعاتی درباره احتمالی فروشش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به گوش برسد.

به نظر می‌رسید که جدایی ستاره برزیلی از یونایتد در پنجره تابستانی امسال قطعی است و صحبت‌هایی درباره پیشنهادهای هنگفت ارائه شده به او از سوی باشگاه‌های عربستانی به گوش می‌رسید اما حالا روزنامه سان خبر داده که این تصمیم به صورت کامل منتفی شده است و او در یونایتد ماندگار خواهد بود.

عملکرد خوب کاسمیرو در پیش فصل و درخشش او در تمرینات باعث شده است که اریک تن‌هاخ دیگر تمایلی به فروش این بازیکن نداشته باشد و به مدیران این باشگاه هم اعلام کرده است که او باید به حضورش در این تیم ادامه دهد و به این ترتیب یونایتد هم دیگر دنبال پیدا کردن جانشینی برای او در بازار نقل و انتقالات نخواهد بود.

دیدگاه‌ها