کد خبر : 2063720 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:20 | 47.1K بازدید | 74 دیدگاه

در انتظار اعلام رسمی

تمام شد: بازگشت ایلکای گوندوگان به سیتی

با اعلام فابریتزیو رومانو، ایلکای گوندوگان با قراردادی یک ساله و انتقالی رایگان به منچسترسیتی بازخواهد گشت.

تمام شد: بازگشت ایلکای گوندوگان به سیتی

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان برای منچسترسیتی بازی خواهد کرد و این را باید قطعی دانست. فوتبالیست آلمانی و سیتیزن‌ها برای بازگشت او به به توافق نهایی رسیده‌اند. این قرارداد برای یک فصل به علاوه یک فصل اختیاری دیگر خواهد بود. او با بارسا هنوز دو سال دیگر قرارداد داشت، زیرا سال گذشته بیش از 60 درصد از بازی‌هایش را انجام داده بود و طبق بندی در قرارداد، تعهد او به بارسا به شکل خودکار تا 2026 اعتبار پیدا کرد.

به این ترتیب گوندوگان با درک اینکه وضعیت مالی باشگاه خوب نیست، بارسلونا را بعد از یک فصل بازی ترک می‌کند. ایلکای در مذاکره با بارسا دو سال باقیمانده از قراردادش را بخشید و در عوض به شکل رایگان به سیتی برمی‌گردد. جدایی او ربطی به اختلافات با هانسی فلیک یا مسائل فنی ندارد چون او فصل گذشته یکی از مهم‌ترین بازیکنان ژاوی بود و بارسا اگر مشکل مالی نداشت، همچنان روی او حساب می‌کرد.

2070843

تماس پپ

در سیتی، گوندوگان با آغوش باز مورد استقبال قرار خواهد گرفت. در آنجا او کاپیتان تیم بود و بخشی از یک تیم فراموش نشدنی. گواردیولا دو روز پیش شخصا با او تماس گرفت و گفت که از بازگشتش خوشحال خواهد شد. قرارداد پیشنهادی به گوندوگان 1+1 است. قراردادی که سیتی در تابستان 2023 باشگاه حاضر به ارائه آن نشد و ستاره آلمانی هم به بارسا پیوست. این پیشنهاد جدید به قدری خوب بود که هم بازیکن و هم سیتی مدت زیادی طول نکشید تا به توافق برسند، به خصوص به دلیل نیاز بارسا به خلاص شدن از پرداخت دستمزد بالای او که جدایی را تسریع کرد.

بارسا، با وجود اینکه پولی دریافت نکرده، خوشحال است

در باشگاه بارسلونا، علی‌رغم اینکه هیچ مبلغی بابت این انتقال دریافت نمی‌کنند، راضی هستند، زیرا دیگر مجبور نیستند به گوندوگان 18 میلیون یورو دستمزد بدهند و قرارداد دنی اولمو را نیز ثبت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها