کد خبر : 2063719 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:20 | 22.3K بازدید | 34 دیدگاه

امیدواری رئال: ستاره مصدوم در آستانه بازگشت

داوید آلابا از دو هفته دیگر تمریناتش روی چمن را آغاز خواهد کرد و آماده بازگشت به میادین می‎‌شود.

امیدواری رئال: ستاره مصدوم در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت بازیکنان اصلی و کلیدی تیمش از ناحیه رباط صلیبی روبرو بود و تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا را به همین دلیل چند ماهی در اختیار نداشت. آلابا هنوز هم در حال طی کردن روند درمانش است و نتوانسته است به میادین برگردد.

جدایی ناچو از رئال مادرید پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه و پیوستنش به القادسیه عربستان باعث شده بود که نگرانی‌هایی درباره شرایط خط دفاعی این تیم در رقابت‌های فصل جدید لالیگا به وجود بیاید، به خصوص که اخباری مبنی بر این منتشر شده بود که شاید آلابا نتواند تا پایان نیم فصل اول به میادین برگردد.

اما حالا رلوو خبر داده است که منابع نزدیک به این ستاره اتریشی مدعی شده‌اند که او قرار است از دو هفته دیگر تمرینات را روی چمن آغاز کند و این فرصت را خواهد داشت که هرچه زودتر برای بازگشت به ترکیب رئال آماده شود و این خبر بسیار خوبی برای کادر فنی این تیم و کارلو آنچلوتی خواهد بود.

مدیران رئال معتقد هستند که آلابا یک بازیکن بسیار حرفه‌ای و باهوش است و آنچلوتی هم روی او به عنوان یکی از مهم‎ترین شخصیت‌های تیمش حساب می‌کند و از شخصیت و کیفیت این بازیکن رضایت بسیاری دارد.

دیدگاه‌ها