کد خبر : 2063716 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:12 | 22K بازدید | 29 دیدگاه

کارلتو به ترکیبش دست نمی‌زند

فقط یک تغییر: فرصت جبران آنچلوتی به 10 بازیکن

مربی ایتالیایی رئال که از نمایش تیمش در مایورکا بسیار ناراحت است، انتظار دارد که یکشنبه در برنابئو واکنشی قدرتمندانه نشان دهد.

فقط یک تغییر: فرصت جبران آنچلوتی به 10 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی عصبانیت و ناراحتی خود از تصویری که تیمش برابر مایورکا در روز اول لیگ ارائه کرد را پنهان نکرد. رئال مادرید پس از یک نیمه دوم بسیار بد در سون مویش، دو امتیاز را از دست داد و اولین انتقاد از سوی خود مربی به بازیکنانش سرازیر شد.

شدیدترین انتقاد از طرف کارلتو بود که اگرچه همیشه سعی کرده در نشست‌هایش با سیاست حرف بزند، اما این بار او به تندی حرف زد: «در نیمه دوم تعادل نداشتیم و ممکن بود ببازیم. ضدحملات و سانترها را واگذار کردیم و باید بهتر دفاع کنیم. ما یک تیم تهاجمی هستیم و همیشه در چنین تیمی تعادل دفاعی حیاتی است.»
بدون شک نگران‌کننده‌ترین مورد عدم تعادلی بود که مثلث امباپه-وینیسیوس-رودریگو در سیستم ایجاد کرد، مفهومی غیرقابل بحث برای کارلو آنچلوتی در طول دوران طولانی دوران حرفه‌ای‌اش روی نیمکت.

این مربی ایتالیایی بارها از کیفیتی که تیمش در خط حمله دارد، تمجید کرده ولی مهمترین چیز عملکرد دفاعی است. حال رئال مادرید پس از این تساوی خود را برای بازی خانگی یکشنبه برابر وایادولید مهیا می‌کند.

2070584

انتظار نمی‌رود که در یازده تای اصلی برای این بازی تغییری ایجاد شود (جز یک تغییر) و همان تیم فرصت جبران خواهد داشت. رئال مادرید باید نسخه خود را در همه خطوط و به خصوص در تعادل دفاعی بهبود بخشد، چیزی که بلینگام در بین دو نیمه بازی با مایورکا بر آن تاکید کرده بود. مرد انگلیسی خطاب به سه مهاجم تیمش گفت: «شما باید زودتر کار را تمام کنید، زیرا برگشتن به عقب (با از دست دادن توپ) دشوار است.»

هواداران رئال همچنین امیدوارند که سایر بازیکنان به ویژه براهیم دیاز، گولر و اندریک فرصت بیشتری داشته باشند. براهیم و آردا در دقایق پایانی بازی وارد زمین شدند و فرصت درخشش پیدا نکردند.

علاوه بر این، کارلتو باید فران گارسیا را به جای مندی محروم مقابل وایادولید به میدان بفرستد. مدافع کناری اسپانیایی ذخیره مندی است و بازیکنی که می‌داند در فصلی که تیمش شاید 72 بازی انجام دهد، 100 درصد به درخشش او نیاز خواهد بود.

دیدگاه‌ها