کد خبر : 2063715 | 31 مرداد 1403 ساعت 14:12 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق عجیب در فدراسیون فوتبال؛

سرمربی تیم‌ ملی کویت عضو کمیته‌فنی فوتبال ایران!

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران درحالی تشکیل جلسه می‌دهند که سرمربی تیم ملی کویت هم در میان اعضای این جلسه دیده می‌شود!

سرمربی تیم‌ ملی کویت عضو کمیته‌فنی فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر یک اتفاق عجیب در فدراسیون فوتبال رخ داده است؛ حضور یک مربی که در خارج از ایران فعالیت می‌کند اما همزمان عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم هست، از اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران است.

شهرزاد مظفر، سرمربی خوشنام و باتجربه فوتبال و فوتسال زنان که موفق به یک کسب قهرمانی با تیم ملی فوتسال زنان در مسابقات جام ملت‌های آسیا هم شده‌ است، بعد از عدم تمدید قراردادش توسط فدراسیون فوتبال، با پیشنهادی از کویت روبرو شد و ایران را به مقصد این کشور ترک کرد.

مظفر به عنوان سرمربی تیم ملی کویت، اساسا وظیفه بنیان‌گذاری فوتسال زنان در این کشور را در شش سال اخیر به عهده داشت و سال گذشته هم قرارداد خود را مجددا با فدراسیون این کشور تمدید کرد؛ اما دو روز پیش بود که فدراسیون فوتبال با انتشار یک خبر رسمی در سایت خود مبنی بر تشکیل کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به برخی از امورات مثل انتخاب سرمربی‌های پایه فوتبال زنان خبر داد.

این خبر زمانی عجیب به نظر رسید که در میان نام اعضای این کمیته که متشکل از مجید جلالی، امیر قلعه‌نویی، محمود شیعی بود، نام شهرزاد مظفر هم دیده می‌شد. مربی‌ای که با عدم تمدید قراردادش توسط همین فدراسیون به کشوری دیگر رفت و حالا در کمال تعجب برای انتخاب سرمربی تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان دختران، صاحب نظر است!

دیدگاه‌ها