کد خبر : 2063709 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:57 | 69.7K بازدید | 77 دیدگاه

خشم بارسایی‌ها: ما لیاقت گوندوگان را نداشتیم!

هواداران بارسلونا از شرایط به وجود آمده و جدایی ایلکای گوندوگان به هیچ وجه راضی نیستند.

خشم بارسایی‌ها: ما لیاقت گوندوگان را نداشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن به بارسلونا رؤیای قدیمی ایلکای گوندوگان بود و او بالاخره پس از کسب موفقیت‌های بسیار و قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی جدا شد تا به این رؤیای کودکی واقعیت ببخشد.

اما روزهای خوبی در بارسا در انتظار این بازیکن نبود و او در نهایت پس از تنها یک فصل حضور در جمع بازیکنان این تیم تصمیم گرفت که بار دیگر به منچسترسیتی برگردد و گفته می‌شود که توافق نهایی برای حضور دوباره او در این تیم با موافقت و استقبال پپ گواردیولا انجام شده است.

1983780

این اتفاق واکنش‌های بسیاری را از سوی هواداران بارسا به همراه داشت که به شدت از رفتار صورت گرفته با این ستاره آلمانی ناراحت و ناراضی هستند. یکی از هواداران این تیم که استریمر معروفی هم هست صفحه پر طرفداری هم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با بیش از نیم میلیون دنبال کننده دارد نوشت: «او زمانی آمد که هیچکس جرات پیوستن به بارسلونا را نداشت.

او منچسترسیتی که در آن همه چیز به دست آورده بود را ترک کرد تا به بهترین باشگاه دنیا به گفته خودش برود. او بهترین بازیکن فصل بود و حالا آنها تصمیم گرفته‌اند که از شر این بازیکن خلاص شوند... برای همه چیز ممنونیم گوندوگان، ما لیاقت تو را نداشتیم!»

دیدگاه‌ها