کد خبر : 2063706 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:59 | 85.6K بازدید | 154 دیدگاه

روش کارلتو جواب نداد

هیچکس فکرش را نمی‌کرد: رئال میم فضای مجازی شد!

کمتر کسی تصور می‌کرد رئال مادرید بعد از اولین بازی خود در لالیگا و با حضور مثلث معروفش، به سوژه طنز فضای مجازی تبدیل شود.

هیچکس فکرش را نمی‌کرد: رئال میم فضای مجازی شد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، داده‌ها نشان می‌دهد که برابر مایورکا اکثر حملات رئال مادرید از جناح چپ بوده که موجی از شوخی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.

چیزی که بعد از پیوستن امباپه به عنوان یک الگوی طنز در رسانه‌های اجتماعی شروع شده بود، یکشنبه در مایورکا به واقعیت تبدیل شد. داده‌های دیدار مایورکا و رئال مادرید که با تساوی 1-1 به پایان رسید، نشان می‌دهد که در اکثر دقایق، بال چپ محور حملات رئال مادرید بود.

رئال مادرید در تابستان امسال امباپه را به خدمت گرفت، انتقالی که کارلو آنچلوتی را مجبور کرده است تا سیستم دیگری را برای رئال ترسیم کند. سیستمی که در آن همه چیز کاملاً مطابقت داشته باشد. با این حال، قرار دادن وینیسیوس و کیلیان در یک تیم، با تمایل هر دوی آنها برای شروع بازی در یک جناح، بر کل تیم، حداقل در اولین بازی لیگ، تأثیر گذاشت.

آمار حملات رئال نشان می‌دهد که تیم تا 52 درصد از مواقع، بال چپ را هدف قرار می‌داد و میزان حملات از این سمت، تقریباً دو برابر جناح مقابل بود. در واقع، نقشه‌های حرارتی سه بازیکن هجومی رئال و حتی جود بلینگام نشان می‌دهد که در بیشتر دقایق بازی سمت چپ حضور داشتند.

2070820
2070823

در مورد وینیسیوس و امباپه، این وضعیت طبیعی‌تر است، زیرا پست تخصصی هر دو وینگر چپ است. هرچند امباپه در رئال قرار شده در پست مهاجم نوک باشد، ولی به دلیل تاکتیک‌های کارلتو که اصرار به جابه‌جایی مهاجمان دارد، امباپه بارها به سمت چپ متمایل شد و تمرکز حملات نیز به همین منطقه رفت. این قضیه روی بازی رودریگو نیز اثر منفی گذاشت و به دلیل تعداد توپ‌های کمی که به او می‌رسید، چاره‌ای نداشت جز اینکه به سمت چپ برود.

2070825

در نمودار، میانگین موقعیت هر بازیکن را می‌بینید که دوباره واقعیت خط حمله رئال را نشان می‌دهد که عمدتاً روی جناح چپ متمرکز شده است. رودریگو در بیشتر مواقع مثل یک هافبک بازی کرد و تنها بازیکن میدان بود که روی سمت راست زمین هم متمرکز شده بود. تک گل او ولی از سمت چپ به ثمر رسید. جابه‌جایی‌های رودریگو به سمت چپ باعث دردرسر برای دنی کارواخال شده بود که در طول مسابقه باید آن جناح را به خوبی پوشش می‌داد.

2070822

شبکه‌های اجتماعی مملو از میم علیه رئال

در نتیجه این وضعیت، اکانت‌های مختلف در شبکه X همین قضیه را سوژه قرار داده‌اند و سیستم بازی رئال به میم تبدیل شده است.
رئال به تازگی قهرمان سوپرجام اروپا شده و تیمی است که هنوز در مرحله اولیه برای یافتن یک نقشه راه تاکتیکی جدید است که در آن تمام ستاره‌های تیم هماهنگ شوند. با این حال، این واقعیت هم آنها را در شبکه‌های اجتماعی مستثنی نکرده و فعلا کهکشانی‌های شماره دو، سوژه طنز کاربران فضای مجازی است.

دیدگاه‌ها