کد خبر : 2063701 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:27 | 29.7K بازدید | 29 دیدگاه

نه به رئال بتیس

تردیدهای بارسا: معضل تمام نشدنی ببر برزیلی

رئال بتیس برای جذب ویتور روکه فشار می‌آورد، اما بارسا به این انتقال بدبین است و گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کند.

تردیدهای بارسا: معضل تمام نشدنی ببر برزیلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از موندو دپورتیوو، جدا از پیشنهاد تیم سبز و سفید شهر سویل، باشگاه بارسلونا پیشنهادات بهتری از اسپورتینگ لیسبون و اورتون دارد ضمن اینکه دو پیشنهاد انتقال قرضی دیگر از پورتو و ویارئال نیز دریافت کرده است.

دیروز رئال بتیس در قصد خود برای به دست آوردن ویتور روکه یک گام به جلو برداشت. مدیران بتیس در دفتر باشگاه بارسلونا حاضر شدند و با دکو مذاکره کردند. هدف این بود که برای جذب ویتور روکه چه به صورت قرضی و چه به صورت دائمی، بر اساس فرمولی خاص به توافق برسند. بتیس باشگاهی با مشکلات مالی است و توان پرداخت 30 میلیون یورویی موردنظر بارسا را ندارد.

ویتور روکه قبلاً تمایل خود برای پوشیدن پیراهن بتیس را به سران بارسا منتقل کرده بود، اما تا به امروز همه چیز هنوز معلق است. علی‌رغم این واقعیت که خواکین، اسطوره بتیس و یکی از سه عضو باشگاه که در جلسه بود، خوشبین به نظر می‌رسید و گفت مذاکرات خوبی داشتیم ولی واقعیت این است که بارسا متقاعد نشده که با فرمول پیشنهادی بتیس مواقت کند.

بارسلونا دو پیشنهاد بهتر اسپورتینگ لیسبون و اورتون نیز برای ویتور روکه روی میز دارد که حاضرند به 30 میلیون یورو برای خرید این بازیکن برزیلی نزدیک شوند ولی روکه می‌خواهد در لالیگا بماند. حتی پیشنهاد پورتو و ویارئال برای انتقال قرضی با بند خرید نیز بهتر از پیشنهاد بتیس است.

بارسلونا بی‌تاب فروش روکه برای بهبود شرایط فرپلی مالی خود است اما نه در حدی که ستاره برزیلی را به هر قیمتی واگذار کند. با این وضعیت روکه تبدیل به معضلی عجیب برای بارسلونا شده و مشخص نیست بالاخره سرنوشتش در فصل جاری چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها