کد خبر : 2063699 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:12 | 19.9K بازدید | 38 دیدگاه

دستور کاپیتان یونایتد: باید ستاره‌های بزرگ بخریم

برونو فرناندز معتقد است که مدیران منچستریونایتد باید خریدهای بزرگی را در تابستان امسال انجام دهند.

دستور کاپیتان یونایتد: باید ستاره‌های بزرگ بخریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی نداشت و روزهای بسیار سختی را تجربه کرد و همین باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر ایجاد تغییراتی در سطح مدیریتی و همچنین خرید بازیکنانی برای تقویت این تیم باشند.

برونو فرناندز که در طول چند فصل اخیر همیشه یکی از ستاره‌های حاضر در ترکیب شیاطین سرخ بوده و بازوبند کاپیتانی را هم در اختیار گرفته است، چند روز قبل قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و حالا مدعی شده است که مدیران یونایتد باید خریدهای قابل توجهی را برای این تیم انجام دهند.

این ستاره پرتغالی در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: «باشگاه می‌داند که من دوست دارم همیشه با بهترین تیم‌ها رقابت کنم. آنها می‌دانند که ما برای بهبود شرایط این تیم به چه چیزهایی نیاز داریم و من فکر می‌کنم که توانایی انجام این کار را هم در فصل جدید داشته باشیم.

مشخصا پیش از این هم به آنها گفته بودم که لازم نیست به من قول بدهید که قرار است قهرمان لیگ شویم چون هیچکس نمی‌تواند چنین قولی بدهد، اما حداقل باید تیمی با بازیکنان و ستاره‌های بزرگ داشته باشیم تا بتوانیم در طول فصل با حریفان رقابت کنیم، برای کسب جام تلاش کنیم و در بالاترین سطح باشیم. آنها در تلاش هستند تا بازیکنان باکیفیت بیشتری به تیم اضافه کنند و برای قهرمانی بجنگند.»

دیدگاه‌ها