کد خبر : 2063698 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:08 | 60.9K بازدید | 58 دیدگاه

جدایی نیکو پاز با بند بازگشت

خداحافظ رئال: فابرگاس پدیده آرژانتینی را ربود!

نیکو پاز، جوان آرژانتینی رئال مادرید، برای ادامه فوتبالش راهی کومو با هدایت سسک فابرگاس خواهد شد و انتقالش قطعی شده است.

خداحافظ رئال: فابرگاس پدیده آرژانتینی را ربود!

به گزارش "ورزش سه"، نیکو پاز یکی دیگر از جوانان آکادمی رئال است که از این تیم خواهد رفت تا فوتبالش را در تیمی دیگر ادامه دهد. هافبک آرژانتینی به کومو می‌‎رود و فابریتزیو رومانو نوشت که توافق قطعی است. سسک فابرگاس می‌خواهد تیمش برای بقا و حتی رتبه‌های میانه جدولی در سری آ بجنگد و روی نیکو پاز برای خط هافبک خود حساب می‌‎کند.

همان‌طور که فابریتزیو رومانو اعلام کرده است، کومو قبلاً پیشنهاد رسمی برای جذب او را به رئال مادرید ارسال کرده بود و توافق نیز حاصل شده است. مبلغ انتقال حدود 10 میلیون یورو است ولی رئال 50 درصد مالکیت او را حفظ خواهد کرد. در قرارداد او بند بازگشت نیز گنجانده شده است.

پاز بر سر تمام مفاد قرارداد با تیم ایتالیایی توافق کرده و فقط اعلام رسمی رئال مانده است. این بازیکن آرژانتینی پس از ماریو مارتین، لاتاسا، ماروین و اوبرادور، بازیکن بعدی جدا شده از کاستیا (تیم دوم رئال) خواهد بود. نیکو سال گذشته اولین بازی‌های خود را برای تیم اصلی انجام داد و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک گل هم به ناپولی زد. در رئال به درخشش پاز خوشبین هستند و همچنان روی او برای آینده حساب می‌‎کنند.

دیدگاه‌ها