کد خبر : 2063697 | 31 مرداد 1403 ساعت 13:05 | 37.9K بازدید | 44 دیدگاه

رسمی: دومین خرید بزرگ اتلتیکو از لیگ برتر

کانر گالاگر بالاخره از چلسی جدا شد و با امضای قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست.

رسمی: دومین خرید بزرگ اتلتیکو از لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید از مدتی قبل شرایط گالاگر را زیر نظر داشت و امیدوار بود که بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد اما اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد باعث شد که جنجال زیادی پیرامون انتقال این بازیکن به این باشگاه به وجود بیاید و حتی تا آستانه منتفی شدن هم پیش رفت.

2070806

مذاکرات مدیران دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن به دلیل انصراف چلسی از جذب اورموردیون به بن‌بست خورد و در حالی که او برای انجام تست پزشکی و امضای قرارداد راهی مادرید شده بود، مجبور شد که بار دیگر به لندن برگردد و تمریناتش را به صورت انفرادی در مجموعه تمرینی چلسی ادامه دهد.

اما در نهایت دو طرف برای نهایی کردن این انتقال به توافق رسیدند و باشگاه اتلتیکو مادرید دقایقی قبل با انتشار پستی اعلام کرد که گالاگر به صورت رسمی و با قراردادی به ارزش حدودی ۴۵ میلیون یورو راهی این تیم شده است و به زودی در ترکیب آنها تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه به میدان خواهد رفت.

2070805

این باشگاه بار دیگر با یک ابتکار جالب و شبیه به اقدامی که پس از به خدمت گرفتن خولین آلوارز به کار گرفته بود، با انتشار تصویری کارتونی از یک سگ پیتبول که پیراهن اتلتیکو مادرید را به تن دارد نوشت: «مراقب پیتبول باشید.»

پیوستن این بازیکن به اتلتیکو با انتقال ژوائو فلیکس به چلسی همراه بوده است. این ستاره پرتغالی که به دنبال ترک اتلتیکو بود، حالا در لندن حضور دارد و انتظار می‌رود که به زودی به صورت رسمی پیراهن چلسی را به تن کند.

دیدگاه‌ها