کد خبر : 2063691 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:44 | 41.3K بازدید | 61 دیدگاه

پس از انتقال فلیکس

پاکسازی بزرگ در چلسی شروع شد

تنها چند ساعت تا رسمی شدن انتقال ژوائو فلیکس به چلسی مانده و بعد از آن باشگاه لندنی عملیات خروج هشت بازیکنش را آغاز خواهد کرد.

پاکسازی بزرگ در چلسی شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس با قراردادی شش ساله راهی چلسی می‌شود و او دیروز تست های پزشکی را نیز پشت سر گذاشت. جدایی او از اتلتیکو مادرید اکنون یک واقعیت است. برای اعلام انتقال این بازیکن پرتغالی هر دو باشگاه لحظه‌شماری می‌کنند و هر دو طرف راضی هستند. به این ترتیب داستان پرماجرای ژوائو در اتلتیکو برای همیشه به اتمام خواهد رسید. کسی که گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه مادریدی است و حالا دومین مقطع حضورش در چلسی را پیش‌رو دارد.

با این انتقال پرونده خریدهای تابستانی چلسی نیز بسته خواهد شد، تیمی که اکنون بیش از 40 فوتبالیست در فهرست خود دارد. به این ترتیب دیگر جایی برای هیچ بازیکنی نیست.

بازار نقل و انتقالات به آخرین مرحله خود رسیده و اکنون "عملیات خروج" در اولویت است. اولین خروجی چلسی مشخص است، کانر گلگر که در حال حاضر برای پوشیدن پیراهن اتلتیکو در مادرید است. اما جدایی او تنها موردی نیست که در استمفورد بریج رخ خواهد داد.

2070797

همان‌طور که میرر اشاره می‌کند، باید منتظر جدایی هفت بازیکن دیگر هم باشیم: رحیم استرلینگ، لوکاکو، شالوبا، چیلول، بروخا، کپا و چوکوومکا در رمپ خروجی هستند. هیچ‌یک از آنها وارد ترکیب انزو مارسکا برای اولین بازی لیگ مقابل منچسترسیتی نشدند و قطعا باید استمفوردبریج را ترک کنند.

دیدگاه‌ها