کد خبر : 2063690 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:34 | 27.1K بازدید | 13 دیدگاه

آرسنال ناامید شد: من در اسپانیا خوشحالم

خوان گارسیا با وجود شایعاتی مبنی بر توافق با آرسنال تاکید دارد که از حضور در اسپانیول راضی و خوشحال است.

آرسنال ناامید شد: من در اسپانیا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از چند هفته قبل منتظر فرصتی برای فروش آرون رمزدیل است و گفته می‌شود که حالا ولورهمپتون به عنوان مشتری جدی قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و قراردادی را با او به امضا برساند و این یعنی آنها فرصت جذب یک دروازه‌بان دیگر را خواهند داشت.

گارسیا که در حال حاضر در اسپانیول حضور دارد گزینه اصلی آنها برای انتقال به ورزشگاه امارات در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که توافقات اولیه بین او و مدیران آرسنال انجام شده و او آماده است تا راهی این باشگاه شود.

اما حالا این بازیکن ۲۳ ساله که موفق شد در تابستان امسال مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به همراه تیم ملی اسپانیا به دست آورد مدعی شده است که در این کشور راحت و خوشحال است و مشکلی در ترکیب اسپانیول ندارد.

گارسیا در این باره به خبرنگاران گفت: «من بسیار آرام هستم. من کسی هستم که خودش را از تمامی این شایعات و اخبار دور نگه می‌دارد. تمرکزم فقط روی بازی شنبه آینده برابر رئال سوسیداد است. رخ دادن چنین اتفاقاتی در فوتبال تنها به یک نفر و یک طرف بستگی ندارد، اما من از حضور در همین جا خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها