کد خبر : 2063689 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:35 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

فقط یک فصل در اوج بودند؛

بلاتکلیفی تیم ریشه‌دار: در سرازیری سقوط!

این روزها تیم زنان ملوان با بی‌توجهی مدیران این باشگاه روبرو شده و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

بلاتکلیفی تیم ریشه‌دار: در سرازیری سقوط!

به گزارش ''ورزش سه''، تیم زنان ملوان، یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال زنان در ایران که موردتوجه هواداران فوتبال در این شهرستان هم قرار دارد، این روزها در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد!

درحالی‌که با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای، تمامی باشگاه‌های لیگ برتری در تکاپو برای راه‌اندازی تیم زنان خود هستند، ملوان، باشگاهی که در این زمینه پرچمدار بوده است، تیم زنان خود را رها کرده و ستاره‌های فصل گذشته این تیم هم درحال عقد قرارداد با باشگاه‌های دیگر هستند.

این تیم که فصل گذشته با تحولات زیادی روبرو شد و به همراه خاتون بم در کورس جدی قهرمانی قرار گرفته بود؛ اگرچه موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد اما بعد از سال‌ها روی سکو رفت و به نایب قهرمانی رسید.

اما حالا، در فاصله یک ماه و نیم تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، بازیکنان این تیم مورد توجه باشگاه‌های دیگر قرار گرفته و مذاکرات نهایی را نیز انجام داده‌اند. تکلیف نیمکت مربی‌گری این تیم هم مشخص نیست و به نظر می‌رسد مدیران این تیم نه تنها قصدی برای تشکیل یک تیم پرقدرت ندارند؛ بلکه با این رویه برای فصل آتی با توجه به حضور تیم‌های پرقدرت، از کاندیداهای سقوط خواهند بود.

دیدگاه‌ها