کد خبر : 2063685 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:17 | 13.9K بازدید | 4 دیدگاه

ایران با یک تیر دو‌ نشان زد: برد و‌ کسب تجربه

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران گفت: فلسفه بازی‌های دوستانه قرار گرفتن در شرایط دشوار است.

ایران با یک تیر دو‌ نشان زد: برد و‌ کسب تجربه

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم زیر ۱۷ سال‌ بلغارستان در تورنمنت چهارجانبه صوفیه اظهار داشت: به همه بازیکنانم و همین‌طور همکارانم در کادرفنی خداقوت می‌گویم. خدا را شکر در این بازی به اهدافی که در بازی‌های دوستانه داشتیم رسیدیم و تجربه خیلی خوبی برای بازیکنانم شد.

وی ادامه داد: مقابل بلغارستان هم در شرایط سخت قرار گرفتیم، هم اشتباهات داوری برایمان رخ داد و هم از دست دادن ست‌ها را لمس کردیم. این اتفاقات به ما خیلی کمک خواهد کرد و باعث باتجربه‌تر شدن بازیکنان برای مسابقات جهانی می‌شود.

صادقیانی در ادامه تصریح کرد: فلسفه بازی‌های دوستانه قرار گرفتن در شرایط دشوار است و ما این شرایط را مقابل بلغارستان تجربه کردیم. خوشبختانه علاوه بر کسب تجربه، برنده بازی هم شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در خصوص اشتباهات عجیب داوری در بازی با بلغارستان عنوان کرد: مقابل بلغارستان در چندین صحنه اشتباهات داوری وجود داشت و شاید به این خاطر بود که داوران بلغاری بودند و توپ‌های ۵۰-۵۰ را به نفع تیم کشورشان اعلام می‌کردند. البته نبود داوران خط  هم در این اشتباهات بی‌تاثیر نبود.

صادقیانی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین بازی تدارکاتی ما با برزیل است. فیلم بازی‌هایشان را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و برنامه‌هایی همچون استفاده از همه بازیکنان و همین‌طور تاکتیک‌های مختلف را در این بازی پیاده کنیم.

دیدگاه‌ها