کد خبر : 2063684 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:14 | 24.3K بازدید | 33 دیدگاه

تمرینات ویژه ستاره یونایتد: منتظر درخشش باشید!

الخاندرو گارناچو تمرینات ویژه‌ای را برای درخشش در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس آغاز کرده است.

تمرینات ویژه ستاره یونایتد: منتظر درخشش باشید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد موفق شد در اولین هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر فولام به پیروزی برسد. یوشوا زیرکزی به عنوان ستاره جدید این تیم موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند، اما گارناچو بازیکنی بود که در این بازی مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

او در این دیدار یک فرصت بسیار عالی و طلایی برای به ثمر رساندن گل دوم یونایتد داشت اما نتوانست از آن به خوبی استفاده کند و همین موضوع باعث شد که انتقادهای بسیاری از این بازیکن مطرح شود. به نظر می‌رسد که این انتقادها به او انگیزه بیشتری برای درخشش و تمرین بیشتر داده است.

دیلی میل خبر داده است که این ستاره آرژانتینی که پس از پایان کوپا آمه‌ریکا زودتر از موعد به تمرینات پیش فصل منچستریونایتد اضافه شده بود تا فرصت بیشتری برای آماده شدن داشته باشد حالا در حال انجام تمرینات ویژه در مرکز NAS Elite Sports Perfotmance است تا بتواند به ستاره درخشان تیمش در این فصل تبدیل شود.

این مرکز به بازیکنان اجازه دسترسی به خدمات بسیاری مانند فیزیوتراپی، برنامه غذایی ویژه و خدمات متنوع و متفاوت دیگری را می‌دهد و به آنها برای رسیدن به اوج آمادگی کمک می‌کند و گارناچو هم امیدوار است که با طی کردن این روند به بازیکن ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ تبدیل شود و به آنها برای رسیدن به اهداف‌شان در فصل پیش رو کمک کند.

دیدگاه‌ها