کد خبر : 2063681 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:06 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

کوچ نایب قهرمان لیگ هندبال به تهران

احتمالا تا چند روز آینده تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با از دست دادن حامی مالی خود به تهران منتقل می‌شود.

کوچ نایب قهرمان لیگ هندبال به تهران

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر هندبال به مقام نایب قهرمانی رسید و جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد، به زودی به تهران منتقل خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که حامی مالی تیم شهید شاملی کازرون دیگر تمایلی به فعالیت در لیگ برتر هندبال ندارد و عملا تیم شهید شاملی پشتوانه مالی در استان فارس نخواهد داشت. با نظر مسیب‌زاده، مدیر عامل تربیت بدنی نزاجا، قرار است این تیم به پایتخت منتقل شود تا تیم هندبال نیروی زمینی از این به بعد در تهران به فعالیت خود ادامه دهد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار "ورزش سه" و تماسی که با مدیر عامل تربیت بدنی نزاجا داشتیم، به خواست مردم و مسئولین رده بالای استان فارس و شهرستان کازرون که ابراز تمایل برای حفظ سهمیه تیم در این شهر داشتند و قول حمایت همه جانبه از تیم هندبال را داده بودند، فرجه‌ای سی روزه در اختیار مسئولین شیرازی قرار گرفته که البته تا امروز ترتیب اثر داده نشده است. 

اینطور که مشخص است اگر وعده‌های از پیش داده شده محق نشود مسیب‌زاده، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تیم را به تهران منتقل خواهد کرد تا بعد از چند سال قرار داشتن در جمع مدعیان دیگر نامی از این در لیگ برتر هندبال به چشم نخورد.

دیدگاه‌ها