کد خبر : 2063680 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:07 | 64.6K بازدید | 165 دیدگاه

آخرین فرصت‌ها برای کسب آخرین جام‌ها

احتمال جدایی رونالدو از النصر وجود دارد!

ناکامی‌های متوالی النصر در کسب عنوان قهرمانی باعث شده است که کریستیانو رونالدو به درهای خروج این باشگاه نزدیک شود.

احتمال جدایی رونالدو از النصر وجود دارد!

به گزارش "ورزش سه"، شکست النصر در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام فوتبال عربستان برابر الهلال باعث شده است که این تیم روزهای سختی را تجربه کند و روز گذشته اعلام شد که ابراهیم المهدیب از سمتش به عنوان رییس این باشگاه کناره‌گیری کرده است.

به نظر نمی‌رسد که این تیم بتواند در این فصل شرایط خوبی را در پیش داشته باشد و چند ناکامی مدیریتی و ورزشی برای آنها باعث شده است که برخلاف سایر باشگاه‌ها که در مسیر خوبی پیش می‌روند، آنها روزهای سختی را تجربه کنند و این ناراحتی حالا به کریستیانو رونالدو هم سرایت کرده است.

ظاهرا این ستاره پرتغالی از شرایط این تیم راضی نیست، خصوصا که او همیشه به دنبال کسب عنوان قهرمانی است که از زمان پیوستن او به النصر تا به حال به دست نیامده و این موضوع شایعاتی را درباره آینده این بازیکن در این باشگاه به وجود آورده است.

2070407

او حالا ۳۹ ساله است و مدت زمان زیادی برای حضور در میدان برایش باقی نمانده است. با وجود این که این بازیکن تاکید دارد که در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان برود، اما مشخص نیست که بتواند به این هدف برسد. او دوست دارد بالاتر از هر بازیکن دیگری باشد و البته که هر ستاره‌ای دوست دارد نامش را در تاریخ فوتبال به ثبت برساند.

اما اتفاقاتی که در حال حاضر در باشگاه النصر با وجود در اختیار داشتن چند ستاره درجه یک و شناخته شده در حال رخ دادن است، شرایط را برای او در مسیر کسب جام‌های بیشتر هموار نخواهد کرد. نبود ثبات ورزشی و مدیریتی در این باشگاه عربستانی باعث عصبانیت رونالدو و البته هواداران النصر شده است.

همه به دنبال پیدا کردن راه حلی برای عبور از این شرایط هستند، خصوصا که الهلال به عنوان رقیب سنتی این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و بدون رحم در حال در هم شکستن همه حریفان و کسب عناوین مختلف قهرمانی در عربستان است.

در صورتی که جدایی لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی النصر هم قطعی شود، شرایط برای این تیم بیش از پیش دشوار خواهد شد، چون حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بودند اما به نظر می‌رسد که رونالدو هم دیگر امیدش را به این تیم از دست داده است و شاید باید منتظر اتفاقی ویژه و غافلگیرکننده باشیم.

آیا رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۴ از باشگاه النصر جدا خواهد شد؟

دیدگاه‌ها