کد خبر : 2063679 | 31 مرداد 1403 ساعت 12:05 | 61.3K بازدید | 45 دیدگاه

واکنش فوری به اقدام بارسا

همسر گوندوگان انتقامش را از بارسلونا گرفت

اگرچه گوندوگان هنوز اظهارنظری رسمی درباره جدایی خود نکرده، اما به نظر می‌رسد با حرکت دیروز همسرش، آینده او در بارسلونا به اتمام رسیده است.

همسر گوندوگان انتقامش را از بارسلونا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان روز به روز به ترک بارسلونا و بازگشت باشگاه قبلی خود، منچسترسیتی، نزدیکتر می‌شود. انتقالی که رایگان خواهد بود و بارسلونا نیز راضی شده تا او را به سیتی واگذار کند و به این ترتیب از پرداخت دستمزد بالای او خلاص شود.

با دستمزدی بیش از 18 میلیون یورو ناخالص در هر فصل، باشگاه بارسلونا مجبور شده تا تصمیم سختی را اتخاذ کند. آنها برای جدایی گوندوگان به او فشار آورده‌اند تا حجم دستمزدها را کاهش دهند. به این ترتیب امکان ثبت قرارداد دنی اولمو، خرید جدید باشگاه، فراهم خواهد شد. بارسا همچنین فرصت جذب یک بازیکن جدید دیگر تا پایان انتقالات را نیز به دست می‌آورد. حتی در این مورد هانسی فلیک نیز با گوندوگان صحبت کرده و او را راضی به جدایی کرد.

حرکت دیروز همسرش، سارا گوندوگان، که صفحه بارسا در اینستاگرام را آنفالو کرد نیز شایعات جدایی قریب الوقوع او را تقویت کرده است. در روزگاری که هر حرکتی در شبکه‌های اجتماعی اهمیت خاص خود را دارد، این جزئیات از چشم دنبال‌کنندگان باشگاه بارسلونا در اینستاگرام دور نمانده است. آنفالو کردن زودهنگام صفحه رسمی بارسا واکنشی بود بر کنار گذاشته شدن ایلکای از فهرست بارسا که برای سارا کاملا غیرمنتظره بود. آنها یک سال پیش دوران جدیدی از زندگی خود را در بارسلونا شروع کردند و حالا دوباره باید به شهر منچستر برگردند.

دیدگاه‌ها