کد خبر : 2063677 | 31 مرداد 1403 ساعت 11:59 | 34.8K بازدید | 27 دیدگاه

جنجال در ال‌کلاسیکو به جاهای باریک کشیده شد؛

منشوری‌ترین تصاویر و فیلم‌ها به کمیته انضباطی رسید

ماجراهای پرحاشیه ال‌کلاسیکو فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون تمامی نخواهد داشت و همچنین کار به کمیته انضباطی و تصاویر غیرقابل انتشار کشیده شده است.

منشوری‌ترین تصاویر و فیلم‌ها به کمیته انضباطی رسید

به گزارش "ورزش سه"، ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران با پخش زنده تلویزیونی لحظات، اتفاقات و صحنه‌های غیرقابل تصور و نیشداری را به تصویر کشید. درگیری و تنش‌ها به اندازه‌ای شدید و پرسروصدا بود که خیلی سریع واکنش سازمان لیگ و کمیته انضباطی را به همراه داشت و آن‌طور که شنیده می‌شود محرومیت سنگینی در انتظار بازیکنان و باشگاه‌ها خواهد بود و تنها دلایل تاخیر در صدور احکام، مستنداتی است که روز به روز جدیدتر و باعث قطور کردن پرونده شده. اگرچه وحید شمسایی برای آرامش و تمرکز تیم ملی فوتسال در هفته‌های منتهی به آغاز جام جهانی از کمیته فوتسال خواستار شده است که آرای انضباطی پس از آوردگاه بزرگ اطلاع‌رسانی و اجرا شود.

پس از صحبت‌های تلفنی مدیران و مربیان تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در یکی از برنامه‌های ورزشی پیرامون اتفاقات رخ داده و بررسی‌های خبرنگار ورزش سه، گویا تیم میزبان (گیتی پسند اصفهان) تصاویر و فیلم‌هایی را به کمیته انضباطی ارائه داده است، که حتی رسانه‌ها از انتشار آن‌ها خودداری کرده‌اند و همچنین غیرقابل پخش خواهد بود. موضوعی که محمد کشاورز سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان در مکالمه زنده‌ تلویزیونی به آن اشاره کرد.

بحث نگران‌کننده، نقش ستاره‌های فوتسال ایران در درگیری و آشوب بوده که ممکن است محرومیت طولانی مدت آن‌ها را در پی داشته باشد و همین مسئله باعث ورود وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به این ماجرا شده است.

2070783

آنچه قطعی خواهد بود، پس از جام جهانی 2024 و پایان ماجراجویی تیم ملی در ازبکستان، کمیته انضباطی بلافاصله احکام خود را صادر می‌کند و شایعه شده چند ملی‌پوش فوتسال که در جنجال شریک بوده‌اند و باعث ایجاد اتفاقات شده‌اند با محرومیت سنگینی مواجه خواهند شد.

ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران، جمعه گذشته با تساوی شش بر شش به پایان رسید و در جریان و پایان این مسابقه جنجالی، درگیری شدید بین بازیکنان و مربیان دو تیم اتفاق افتاد.
ماجراهای پرحاشیه ال‌کلاسیکو فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون تمامی نخواهد داشت و همچنین کار به کمیته انضباطی و تصاویر غیرقابل انتشار کشیده شده است.

2070784

دیدگاه‌ها