کد خبر : 2063669 | 31 مرداد 1403 ساعت 11:32 | 45.3K بازدید | 4 دیدگاه

محرومیت علیزاده تایید شد

هافبک گل‌گهر سیرجان غایب تیمش در دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان است.

محرومیت علیزاده تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیزاده که به‌خاطر تخلفات در دیدار نیمه نهایی سال گذشته مقابل سپاهان با محرومیت دو جلسه‌ای مواجه شده بود، در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر برابر ملوان انزلی حضور نداشت، ولی باشگاه گل‌گهر تلاش می‌کرد تا محرومیت او را کاهش بدهد که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال گل‌گهر فردا در دیداری خانگی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که این باشگاه سیرجانی نسبت به رای صادر شده برای علیرضا علیزاده اعتراض کرده بود تا بتواند محرومیت او را از طریق کمیته استیناف فدراسیون کاهش بدهد که این اتفاق نیفتاد.

با این شرایط علیزاده غایب مهم تیم گل‌گهر در دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان است و باید هر دو جلسه محرومیتش را سپری کند.

در رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در این پرونده آمده است:

«در خصوص درخواست باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان دائر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت علیرضا علیزاده ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه‌های کمیته انضباطی و استیناف با توجه به محتویات پرونده ملاحظه آثار زیان بار اقدامات متقاضی در حوزه فوتبال و نظر به اینکه میزان محرومیت نامبرده با تخلفات انجام شده متناسب است و درخواست مذکور فاقد احراز شرایط تعلیق است، لذا به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال مردود اعلام می‌گردد، رای صادره قطعی است.»

دیدگاه‌ها