کد خبر : 2063654 | 01 شهریور 1403 ساعت 02:50 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

جیمی واردی با توپ پر در پریمیرلیگ

اکسیر جاودانگی، شاید یک قوطی ردبول

ستاره انگلیسی لسترسیتی پس از یک سال دوری از سطح اول مسابقات فوتبال انگلستان، در هفته اول موفق شد مقابل تاتنهام گلزنی کند تا کینگ پاور از درخشش مهاجم کهنه‌کارش غرق در شادی شود.

اکسیر جاودانگی، شاید یک قوطی ردبول

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذابیت‌های لستر شگفتی ساز کلودیو رانیری هنوز هم دارد در لیگ برتر گلزنی می‌کند. او که در سال ۲۰۱۶ موفق شد همراه با لستر قهرمان لیگ شود، پس از سقوط ناامیدکننده در فصل قبل،این فصل باز به سطح اول بازگشته و جذابیت‌های لیگ انگلستان را افزایش داده است.

قبل از برگزاری بازی به نظر می‌رسید که تاتنهام تهاجمی پوستکوگلو کار سختی برابر لستری که تازه سکانش را از دستان مارسکا گرفته و به استیو کوپر داده، نداشته باشد. اما واردی ۳۷ ساله نشان داد که قرار نیست تمام شود و صدوسی‌وهفتمین گلش در لیگ جزیره را وارد دروازه‌ ویکاریو کرد. واردی بازیکنی است که بیشترین گل را بعد از ۳۰ سالگی در تاریخ پریمیرلیگ به ثمر رسانده و بعد از آلن شیرر افسانه‌ای ،دومین بازیکنی است که بیشترین گل را با لباس تیمی غیر از تاپ سیکس زده است. او رکورد‌های دیگری هم در دست دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گلزنی در یازده بازی پیاپی اشاره کرد که برای بدست آوردن این رکورد رود فن نیستلروی را از پیش رو برداشت.

2071141

او که سابقه‌ بهترین بازیکن فصل شدن و همچنین آقای گلی لیگ جزیره را دارد، یک عادت عجیب نیز در رفتارش دیده می‌شود. او در مصاحبه‌هایش اعلام کرده است که روزی ۳ قوطی ردبول می‌خورد و دلیل عملکرد فراتر از انتظارش هم همین است. او در بین دو نیمه‌ی بازی با تاتنهام نیز در حالی که مشغول نوشیدن این نوشیدنی انرژی‌زا بود، شکار شد.

واردی وفادار که از سال ۲۰۱۲ عضوی از روباه‌هاست، مهاجمی است که شادی‌های گلش نیز همواره برای بینندگان جذاب بوده است. در بازی با تاتنهام هم با اشاره به آرم پریمیرلیگ روی بازویش به هواداران تاتنهام نشان داد که یک قهرمانی دارد که تاتنهامی‌ها در این سال‌ها به شدت دنبال آن هستند. او تا به حال پرچم کرنر را هم در شادی گلش شکسته است. او یک بار با پیراهن تیم ملی انگلیس خوشحالی چالش مانکن را انجام داد که آن روزها در دنیای مجازی بسیار فراگیر بود.

2071140

نظر شما راجع به عملکرد جیمی واردی دوست‌داشتنی چیست؟

دیدگاه‌ها